Ελλάδα

Τροφές και tips για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος

Αναμφίβολα, η καραντίνα από αρχαιοτάτων χρόνων ήταν και απ’ οτι φαίνεται παραμένει να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να περάσουμε τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουμε επέλθει παγκοσμίως.

Μένουμε σπίτι και μαγειρεύουμε λοιπόν! Σε αυτή την κατεύθυνση καλό θα είναι να κάνουμε μια αναφορά σε τροφές και tips για να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα, θωρακίζοντας έτσι τον οργανισμό μας απέναντι σε ιούς και μικρόβια.

Πάμε να δούμε μερικά tips που θα σας φανούν χρήσιμα τούτες τις ώρες.

Κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Πλύνετε καλά και καταναλώστε κυρίως ωμά φρούτα και λαχανικά. Το σύνολο των βιταμινών αλλά και η υγρασία τους οπλίζει και ενυδατώνει τον οργανισμο μας. Ακρογωνιαίος λίθος για την ασπίδα του ανοσοποιητικού μας συστήματος είναι η Βιταμίνη C, την οποία μπορούμε να θα βρουμε σε όλα τα εσπεριδοειδή, τις φράουλες και τα ακτινίδια. Επίσης, στο μπρόκολο, στο κουνουπίδι, στο λάχανο και πολύ περισσότερο από όσο πιστεύετε στις κίτρινες και κόκκινες πιπεριές.

Κατανάλωση χυμών. Στυψτε και πιείτε αμέσως γιατί η οξείδωση είναι ο νούμερο ένα εχθρός των βιταμινών και των θρεπτικών στοιχείων.

Πάμε να δούμε μερικούς συνδυασμούς που θα δώσουν μια ωραία νότα μέσα στη μέρα σας. 1) Κουρκουμάς, μανταρίνι, καρότo. Τα καρότα είναι πλούσια σε β-καροτένιο, ένωση που προστατεύει το αναπνευστικό και αποτρέπει την είσοδο των επιβλαβών βακτηρίων στην κυκλοφορία του αίματος. Το κίτρινο μπαχαρικό με την αντιφλεγμονώδη δράση. 2) Μηλόξιδο, τζίντζερ και μέλι. Βάλτε νερό και προσθέστε λίγο από τα παραπάνω συστατικά. Το μηλόξιδο ωφελεί εμμέσως το ανοσοποιητικό. Παρόλα αυτά μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα αλλά συμβάλλει στην απώλεια βάρους. 3) Βότανα, superfruits και εσπεριδοειδή. We love τσάι του βουνού αλλά μπορείτε να αφήσετε ελεύθερη την φαντασία σας και να φτιάξτε τον δικό σας αγαπημένο συνδυασμό βοτάνων. Εμπλουτίστε τον με superfruits και χυμό εσπεριδοειδών για πιο άμεσα αποτελέσματα.

Σούπα…να σε πιω στο ποτήρι. Η ενυδάτωση του οργανισμού θέλει στυλ. Εκτός από το νερό λοιπόν που πρέπει να πίνετε μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποιο γεύμα ή σνακ με μια σούπα. Στην κουζίνα μας έχουμε πολλές και σίγουρα πολύ νόστιμες σούπες. Κοτόσουπα, γιουβαρλάκια, τραχανάς, ψαρόσουπα όπως επίσης και τις πιο σύγχρονες, βλέπε βελουτέ λαχανικών.

Το Α και το Ω3 της διατροφή. Τέλος, αυξήστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε καλά λιπαρά. Ρίχνουν το άγχος και καταπολεμούν τη κατάθλιψη. Επαναπροσδιορίστε την σχέση σας με την ταπεινή σαρδέλα. Αναμφίβολα βοηθά προς αυτή την κατεύθυνση. Σκουμπρί, γαρίδες, σπόροι chia, λιναρόσπορος, καρύδια και κόκκινα φασόλια επίσης κοιτάνε προς την ίδια κατεύθυνση με την σαρδέλα.

Διαβάστε επίσης