Ελλάδα Ροή

Ξεκίνησε η κατασκευή του νέου παραλιακού δρόμου Λάρισας-Βόλου

Ξεκίνησε η κατασκευή του δρόμου Ρακοπόταμος-Κεραμίδι 14χλμ. που ενώνει οδικά τον παραλιακό άξονα των νομών Λάρισας και Μαγνησίας. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 17 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Το επόμενο διάστημα δημοπρατείται και η μέλέτη ολοκλήρωσης του παραλιακού άξονα Θεσσαλίας και σύνδεσης δύο Περιφερειακών Ενοτήτων: Τμήμα από διασταύρωση προς Καμάρι – Κεραμίδι έως Ζαγορά, προϋπολογισμού 400.000 ευρώ που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.
“Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ολοκλήρωσε τη μελέτη της παραλιακής σύνδεσης των νομών Μαγνησίας και Λάρισας και δι’ αυτής η σύνδεση του ανατολικού Πηλίου, με τους οικισμούς του νομού της Λάρισας, προχώρησε στην έγκριση των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων, στην ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, στη δημοπράτησή του και στην ανάδειξη αναδόχου κατασκευάστριας εταιρίας σε χρόνο ρεκόρ για τα δεδομένα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης” λέει ο περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός και συμπληρώνει: “Το επόμενο διάστημα δημοπρατείται και η μελέτη του έργου της σύνδεσης Καμάρι – Κεραμίδι έως Ζαγορά με το οποίο ολοκληρώνεται ο παραλιακός άξονας της Θεσσαλίας και η σύνδεση του ανατολικού Κισσάβου με το Πήλιο. Πρόκειται για έργα κομβικής σημασίας που συμβάλλουν στην πραγματική ανάπτυξη του παραλιακού άξονα των δυο νομών και αλλάζει τα δεδομένα”.
Ειδικότερα προβλέπεται η κατασκευή κύριας οδού μήκους 14 χιλιομέτρων, η κατασκευή σε μορφή Τ του ισόπεδου κόμβου Κεραμιδίου, Σκλήθρου και Ρακοποτάμου, καθώς επίσης και η αποκατάσταση των αγροτικών και δασικών οδών που συμβάλλουν στην κύρια οδό. Επίσης θα κατασκευαστούν δύο γέφυρες, μήκους 100 μέτρων. Ο δρόμος έχει συνολικό μήκος περίπου 14 χλμ., εκ των οποίων 5,5 χλμ. υπάγονται στην Π.Ε. Μαγνησίας και 8,5 χλμ. στην Π.Ε. Λάρισας, τοποθετείται εντός των ορίων των περιοχών Natura. Το τμήμα της κύριας οδού στον νομό Μαγνησίας αποτελεί νέα χάραξη βελτίωσης του υφιστάμενου χωματόδρομου, ενώ στο τμήμα του νομού Λάρισας, για τα 6,3 χλμ. θα γίνει αναμόρφωση της υφιστάμενης οριστικής μελέτης, η οποία επίσης βελτιώνει τον υφιστάμενο δρόμο. Στο τμήμα Σκλήθρο – Ρακοπόταμος μήκους 2,2 χλμ. θα γίνει βελτίωση της υφιστάμενης ασφαλτοστρωμένης οδού

Διαβάστε επίσης







NEWSLETTER

Ενημερωθείτε πρώτοι για τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορτάζ και παρασκήνιο