Ελλάδα Ροή

7.100 νέες θέσεις στάθμευσης στη Λάρισα

Τη προκήρυξη του έργου για τη λειτουργία των πρώτων 5  χώρων στάθμευσης 500 θέσεων στην περίμετρο του κεντρικού τομέα της πόλης, αλλά και την υποβολή φακέλου για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» για την δημιουργία συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης 1.100 θέσεων ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης – συζήτησης για την πορεία του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) Λάρισας.

Τα πέντε νέα πάρκινγκ αφορούν τους δημοτικούς χώρους στην οδό Καλλιθέας, επί της οδού Γεωργιάδου στο πρανές του Λόφου του Φρουρίου,   πίσω από το υπεραστικό ΚΤΕΛ, στο Αλκαζάρ και στο Τελωνείο απέναντι από παλιό Κοιμητήριο.

Το ζήτημα της στάθμευσης αποτελεί προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή, σύμφωνα με όσα δηλώνουν τους τελευταίους μήνες τόσο ο Δήμαρχος όσο και στελέχη της δημοτικής αρχής  από τη στιγμή μάλιστα που τα έργα αναπλάσεων δρόμων  στο πλαίσιο του ΣΒΑΚ προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.

Σε ό,τι αφορά στο έργο για τα πέντε πάρκινγκ ο Δήμος προγραμματίζει έργα διευθέτησης και οργάνωσης των χώρων, με συστήματα ελέγχου εισόδου εξόδου, διαγραμμίσεις, περιφράξεις κλπ.  Ερωτηματικά υπάρχουν για την τιμολογιακή πολιτική για τους χρήστες των  χώρων στάθμευσης, ωστόσο στελέχη της δημοτικής αρχής, εκτιμούν ότι οι τιμές θα είναι ελκυστικές.

Στόχος της δημοτικής αρχής είναι το έργο για τα συγκεκριμένα πάρκινγκ να τρέχει γρήγορα με στόχο αυτοί να τεθούν σε λειτουργία μέχρι το τέλος του 2021.

Στο «Αν. Τρίτσης» το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης

Την ίδια ώρα, ο Δήμος Λαρισαίων δηλώνει έτοιμος και για την λειτουργία του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στον κεντρικό τομέα όπως τόνισε ο δήμαρχος Απόστολος Καλογιάννης. Ο φάκελος της μελέτης είναι έτοιμος και μέχρι τέλος του Δεκεμβρίου,    θα κατατεθεί για χρηματοδότηση στο πρόγραμμα «Αντώνη Τρίτσης», επεσήμανε ο επικεφαλής της μελετητικής ομάδας του ΣΒΑΚ κ. Χρυσόστομος Ριζομυλιώτης.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης θα περιλαμβάνει  δύο Ζώνες με πληρωμή τέλους στάθμευσης και χρονικό περιορισμό και μία ζώνη με θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης κατοίκων.

Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής:

‐ Πορτοκαλί Ζώνη, που περιλαμβάνει περίπου 650 θέσεις βραχυχρόνιας στάθμευσης επισκεπτών, με πληρωμή τέλους στάθμευσης και επιτρεπόμενη χρονική διάρκεια έως τρεις ώρες, οι οποίες χωροθετούνται σε μικρή απόσταση βαδίσματος από τον κεντρικό πυρήνα.

‐ Πράσινη Ζώνη, η οποία περιλαμβάνει περίπου 450 θέσεις μακροχρόνιας στάθμευσης (έως 24 ώρες) επισκεπτών και εργαζομένων, με χαμηλή τιμολόγηση, που χωροθετούνται σε μέση απόσταση βαδίσματος από τον κεντρικό πυρήνα.

‐ Μπλε Ζώνη, με 2.900 θέσεις αποκλειστικής στάθμευσης κατοίκων, οι οποίες χωροθετούνται σε όλους τους τοπικούς δρόμους, που πρόκειται να  σημανθούν άμεσα και να χαρακτηρισθούν ως ήπιας κυκλοφορίας και σταδιακά να διαμορφωθούν κατάλληλα. Στις θέσεις αυτές έχουν δικαίωμα να σταθμεύουν, σε όλο το 24ωρο, μόνο οι κάτοχοι κάρτας στάθμευσης κατοίκου.

Τέλος, σημειώνεται ότι στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου παραμένουν 2.600 θέσεις στάθμευσης χωρίς περιορισμό.

larissanet.gr

Διαβάστε επίσης