Παραπολιτικά

“Ο Μητσοτάκης αβαντάρει τον Τσίπρα” λέει ο Οικονόμου

Αυτό που όλοι ομολογούμε λέει… σχεδόν φωναχτά ο Γιώργος Οικονόμου σε ανάρτησή του, ότι δηλαδή ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και το σύστημά του αβαντάρουν τον Αλέξη Τσίπρα.

 

Λέει ο Οικονόμου: “Τον Μάιο ο πληθωρισμός στην Ελλάδα ήταν 56% υψηλότερος από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης. Ο δείκτης τιμών στην ενέργεια αυξήθηκε 20,2% (η 3η μεγαλύτερη αύξηση στην Ευρωζώνη), στα τρόφιμα 7,9% (η 2η μεγαλύτερη) και στις υπόλοιπες κατηγορίες 3,2% (ήτοι, η 3η μεγαλύτερη). Οι πληθωριστικές πιέσεις λόγω πολέμου είναι λογικά ίδιες παντού, αλλά καθ’ ημάς η κερδοσκοπία βρίσκει ευνοϊκό έδαφος λόγω καρτελοποίησης πολλών αγορών και αδιαφορίας ελέγχων. Καταλαβαίνουμε όλοι όμως ότι το σύστημα Μητσοτάκη δεν βρίσκει χρόνο για αυτά. Ασχολείται καθημερινά με απόλυτη προσήλωση για την υποβάθμιση των θεσμών και της δημοκρατίας αλλά τελευταία και με το καταφανές αβαντάρισμα συγκεκριμένου προσωπικού κόμματος”.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης