Έμπλεος εμπειριών εξέρχεται του Αγίου Όρους ο Λευτέρης Αβραμόπουλος, έπειτα από πενθήμερη παραμονή εκεί.
Ο δήμαρχος Μετεώρων πραγματοποίησε προσκυνήματα στις Μονές Ιβήρων και Παντοκράτορος, αλλά και στη Σκήτη του Προφήτου Ηλία, ζώντας την εμπειρία των Θεοφανείων τα οποία στο Άγιον Όρος εορτάζονται με το παλαιό ημερολόγιο στις 19 Ιανουαρίου. Σε ανάρτησή του αναφέρει:
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter






















