Παραπολιτικά

Συγκλονισμένος ο Αβραμόπουλος από την εμπειρία των Θεοφανείων στο Άγιον Όρος

Έμπλεος εμπειριών εξέρχεται του Αγίου Όρους ο Λευτέρης Αβραμόπουλος, έπειτα από πενθήμερη παραμονή εκεί.

 

Ο δήμαρχος Μετεώρων πραγματοποίησε προσκυνήματα στις Μονές Ιβήρων και Παντοκράτορος, αλλά και στη Σκήτη του Προφήτου Ηλία, ζώντας την εμπειρία των Θεοφανείων τα οποία στο Άγιον Όρος εορτάζονται με το παλαιό ημερολόγιο στις 19 Ιανουαρίου. Σε ανάρτησή του αναφέρει:

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης