Ο άνθρωπος ο οποίος σφράγισε με τα έργα του την αναπτυξιακή πορεία του Δήμου Φαρκαδόνας, πετυχαίνοντας την εξωστρέφειά του μοιάζει πιο έτοιμος από ποτέ για την επιστροφή.
Διακρίνοντας το έλλειμμα τόσο της Δημοτικής Αρχής Αγναντή, όσο και της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Θανάσης Μεριβάκης με δυο κουβέντες έστειλε το μήνυμα της μεγάλης επιστροφής με φωτογραφία από το σπίτι του στη Φαρκαδόνα: “Ξεκινάμε. Ποτέ δεν είναι αργά?????”.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr ο πρώην δήμαρχος είχε σειρά επαφών το τριήμερο, το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θερμό μεταξύ στελεχών και κατοίκων και… σύντομα θα πρέπει να περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις.
Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;
Κάνε λήψη από το App Store
Διαθέσιμο στο Google Play Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter


















