Παραπολιτικά

Βόμβα… επιστροφής Μεριβάκη στον Δήμο Φαρκαδόνας

Ο άνθρωπος ο οποίος σφράγισε με τα έργα του την αναπτυξιακή πορεία του Δήμου Φαρκαδόνας, πετυχαίνοντας την εξωστρέφειά του μοιάζει πιο έτοιμος από ποτέ για την επιστροφή.

 

Διακρίνοντας το έλλειμμα τόσο της Δημοτικής Αρχής Αγναντή, όσο και της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Θανάσης Μεριβάκης με δυο κουβέντες έστειλε το μήνυμα της μεγάλης επιστροφής με φωτογραφία από το σπίτι του στη Φαρκαδόνα: “Ξεκινάμε. Ποτέ δεν είναι αργά?????”.

Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr ο πρώην δήμαρχος είχε σειρά επαφών το τριήμερο, το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θερμό μεταξύ στελεχών και κατοίκων και… σύντομα θα πρέπει να περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης