Τοπικά

Απάντηση της TRT σε δημοσιεύματα που τη συσχετίζουν με Ρώσο ολιγάρχη

Απάντηση στο δημοσίευμα του protothema.gr (ΕΔΩ) για το δίκτυο της Hellas Net όπου και ανήκει και το συσχετισμό του με Ρώσο ολιγάρχη δίνει η διεύθυνση της TRT.

 

Αναλυτικά:

Με αφορμή δημοσιεύματα που την αφορούν η Hellas Net διευκρινίζει:

Η Ηellas Net συνεργάστηκε με τον John Hanick κατά την πρώτη περίοδο της λειτουργίας της και συγκεκριμένα από τις 2/2/2015 εως τις 29/2/2016, .
Ο Hanick ήταν ένας από τους πιο επιτυχημένους τηλεοπτικούς παραγωγούς στις ΗΠΑ και για 15 χρόνια κορυφαίο στέλεχος του FOX NEWS, του πρώτου σε τηλεθέαση δικτύου στην αμερικανική αγορά. Η συνεργασία μας στηρίχθηκε στον υψηλό βαθμό επαγγελματικής εμπειρίας του συγκεκριμένου και την αναζήτηση εκ μέρους μας μεταφοράς της εμπειρίας του στην οργάνωση και την ανάπτυξη του δικτύου της Ηellas Net. H συνεργασία διακόπηκε στις 29/2/2016 για λόγους αλλαγής των προτεραιοτήτων τόσο της εταιρείας μας όσο και του ιδίου.
Καμία άλλη σχέση, συνεργασία ή εμπλοκή της ΗELLAS NET με οποιονδήποτε άλλον αναφέρεται στα σχετικά δημοσιεύματα δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

TRT

Συμπληρωματικά στην ανακοίνωση της Hellas net,που μας καλύπτει πλήρως, αναφέρουμε τα εξής:
στα επτά και πλέον χρόνια που η TRT βρίσκεται υπό νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς ουδέποτε δόθηκε εντολή ούτε καν υπαινιγμός να προπαγανδίσουμε υπέρ ρωσικών θέσεων. Περίτρανη απόδειξη – αυτό που γνωρίζουν καλά οι καθημερινοί μας τηλεθεατές– αποτελεί το γεγονός πως από την πρώτη μέρα της Ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία με κρυστάλλινη και απόλυτη θέση μιλούμε για το άδικο και απάνθρωπο αυτής της επέμβασης και στεκόμαστε χωρίς αστερίσκους και με αυθεντικό πάθος στο πλευρό του ουκρανικου λαού. Ό,τι άλλο αναφέρεται ως προσάρτηση μας σε ένα ιδεολογικό ρώσικο άρμα πέρνα πια στη σφαίρα της αρρωστημένης φαντασίας και του αισχίστης προπαγάνδας.

Διαβάστε επίσης