Ροή Τοπικά

Πως ο Σκρέκας άνοιξε το δρόμο για το Τρίκαλα-Εγνατία (… το 2014)

Όντας λίγων ημερών υπουργός Ανάπτυξης τον Δεκέμβριο του 2014 ο Κώστας Σκρέκας με άμεσες αποφάσεις συμπεριέλαβε  το ξεχασμένο βόρειο τμήμα του Ε 65 στον κατάλογο των μεγάλων οδικών έργων.

 

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εποχής από το trikalavoice.gr στις 4 Δεκεμβρίου του 2014 ο Κώστας Σκρέκας είχε συνάντηση ως υπουργός Ανάπτυξης της Κυβέρνησης Σαμαρά, ειδικά γι’ αυτό το ζήτημα, με τον υπουργό Υποδομών τότε, Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Κατά τη διάρκεια αυτής συμφωνήθηκε η ένταξη του έργου του βορείου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε – 65 (συνδέει τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα με την Εγνατία οδό) στον κατάλογο των μεγάλων έργων του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών – Μεταφορών , Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη.

«Το έργο έχει διεθνή διάσταση, αφού με την ολοκλήρωσή του, ο Ε – 65, που περιλαμβάνεται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, θα συνδέει τη Νότια Ελλάδα, τη Δυτική Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία με την Αλβανία, τα Δυτικά Βαλκάνια και κατ’ επέκταση την Κεντρική Ευρώπη» δήλωνε τότε ο Κώστας Σκρέκας συμπληρώνοντας ότι «με τον τρόπο αυτό ο Ε65 εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης και του  υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω ο ρόλος της χώρας μας ως νότια πύλη εισόδου της Ευρώπης και διακομετακομιστικός κόμβο ς για την ευρύτερη περιοχή». 

Η σύμβαση έναρξης των έργων στο βόρειο τμήμα του Ε 65 υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα, τα εργοτάξια στήθηκαν και σε 3 χρόνια ο δρόμος θα είναι έτοιμος.

Ο υπουργός Ενέργειας, σήμερα, Κώστας Σκρέκας δηλώνει στο trikalavoice.gr απόλυτα ικανοποιημένος «που χάρη στις συντονισμένες μας ενέργειες και στην αποφασιστικότητα της Κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη γίνεται πράξη ένα όνειρο δεκαετιών για την κεντρική Ελλάδα και ειδικότερα για τα Τρίκαλα. Επιβεβαιώνεται ότι η Ν.Δ. είναι η παράταξη των μεγάλων έργων, αυτών που αλλάζουν την Ελλάδα καθιστώντας τη ισότιμο μέλος της σύγχρονης Ευρώπης».

Διαβάστε επίσης