Τοπικά

Στη σύνταξη του Οδηγού Ελληνικής Δισκογραφίας συμμετέχει ο δικός μας Χάρης Μαντέλλος

Ο Οδηγός Ελληνικής Δισκογραφίας είναι ένα εξαιρετικό και μοναδικό στο είδος του έργο του Πέτρου Δραγουμάνου που ξεκίνησε το 1985 και συνεχίζει μέχρι σήμερα με εντυπωσιακή επιμονή και αμείωτο ενδιαφέρον την καταγραφή ελληνικών δίσκων βινυλίου και CD.

 

Στο εγχείρημα συμμετέχει ο δικός μας, Τρικαλινός δημοσιογράφος, Χάρης Μαντέλλος και η δική του συμβολή έχει να κάνει με την ανεύρεση φωτογραφιών και βιογραφικών στοιχείων αλλά και ένα ξεκαθάρισμα –όπου χρειαζόταν – πολλών συνωνυμιών για περίπου 12-13 χιλιάδες καλλιτέχνες από τους μέχρι στιγμής συνολικά 22.290 που περιλαμβάνονται στην ηλεκτρονική πλέον έκδοση του Οδηγού.

Όπως ο ίδιος μας λέει  “με τον Πέτρο Δραγουμάνο έχω μια άψογη συνεργασία και μου δίνει μεγάλη χαρά η εμπιστοσύνη που μου δείχνει σε όσα στοιχεία καταγράφω και του στέλνω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Να αναφέρω χαρακτηριστικά το πόσο πολύ με συγκίνησε όταν κάποια στιγμή με αποκάλεσε σε συζήτησή μας «ντετέκτιβ της ελληνικής δισκογραφίας» αλλά και ότι σε κατά καιρούς συνεντεύξεις του με αναφέρει ως έναν από τους στενούς του συνεργάτες, κάτι ιδιαιτέρως τιμητικό που ούτε που φανταζόμουν ότι θα μπορούσε να συμβεί όταν το 1994 αγόραζα πρώτη φορά σε βιβλίο τον Οδηγό Δισκογραφίας.

Για να γίνει αυτή η καταγραφή των στοιχείων χρειάστηκε να κάνω εκατοντάδες τηλέφωνα ή να στείλω email σε καλλιτέχνες (αρκετούς μάλιστα τους συνάντησα και διά ζώσης), συγγενείς καλλιτεχνών που δυστυχώς δεν βρίσκονται πια στη ζωή, Δήμους, συλλόγους, σωματεία, ληξιαρχεία και πάει λέγοντας αλλά και συνδυασμό σχετιζόμενων προσώπων και γεγονότων, ένας πολύ μεγάλος όγκος πληροφοριών που έπρεπε στη συνέχεια να ταξινομήσω για τον εμπλουτισμό του Οδηγού. Τους ευχαριστώ όλους και όλες για την κατανόηση και την υποστήριξη. Θα ήθελα να σημειώσω ότι είναι κάτι που κάνω ανιδιοτελώς για τους εξής τρεις λόγους: 1) για το ότι θαύμασα από την πρώτη στιγμή αυτή την σπουδαία προσπάθεια του Πέτρου Δραγουμάνου, 2) λόγω και της προσωπικής μου αγάπης για την ελληνική μουσική και 3) για να υπάρχει για τον συγκεκριμένο τομέα μια πολιτισμική παρακαταθήκη και για τις επόμενες γενιές μουσικόφιλων και ερευνητών”.

Διαβάστε επίσης