Τοπικά

Τουρνουά δηλωτής έκαναν στο Πολυνέρι

Το πρωτάθλημα δηλωτής,  πραγματοποιήθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία ανήμερα του Αγίου Πνεύματος, στο Πολυνέρι.

Η διοργάνωση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία χάρη στην άρτια προετοιμασία και τον άψογο συντονισμό του προέδρου Δημήτρη Κώτη, ο οποίος συνέβαλε καθοριστικά στην ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος. Όλοι οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν σε εξαιρετικό κλίμα, με σεβασμό στους κανόνες, ευγενή άμιλλα και υψηλό επίπεδο συμμετοχής, επιβεβαιώνοντας ότι ο θεσμός παραμένει ζωντανός και αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της παράδοσης και της κοινωνικής ζωής του Πολυνερίου.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης