Ελλάδα Ροή

Ξενοδόχοι: Στροφή στην Ελληνική αγορά

Απαιτούνται συνεργασίες κι οικονομίες κλίμακας. Κάτι που φαίνεται έντονα, ρίχνοντας μια ματιά στα στοιχεία των καταχωρίσεων ξενοδοχείων στη πλατφόρμα www.hotelsrsv.com.

Κι αν με το τέλος του προηγούμενου καλοκαιριού, όλοι ήλπιζαν και πίστευαν σε ένα ιδανικό καλοκαίρι του ’21, τα μέχρι τώρα γεγονότα έχουν εξανεμίσει τις όποιες ελπίδες για ανάκαμψη του Ελληνικού Τουρισμού.

Αεροδρόμια και σύνορα κλειστά στις περισσότερες χώρες, επιδημιολογικά ίσως βρισκόμαστε πριν από τα χειρότερα που έχουμε ζήσει απο την αρχή, οικονομίες τσακισμένες και χώρες που προσπαθούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους, πάση θυσία.

Ο προγραμματισμός των μεγάλων tour operators είναι στον αέρα, κάποιοι συγχωνεύονται για να επιβιώσουν, ενώ άλλοι καταρρέουν και σίγουρα κανείς τους, όχι απλά δεν έχει στείλει προκαταβολές σε Έλληνες ξενοδόχους, αλλά ούτε καν συζητά για κάποιας μορφής συνεργασία για το ερχόμενο καλοκαίρι.

Μονόδρομος για τον Έλληνα ξενοδόχο ο εσωτερικός τουρισμός, που κι αυτός αν μη τι άλλο δεν θα είναι στα καλύτερά του.

Τουλάχιστον είναι κάτι που πολλοί ξενοδόχοι το έχουν καταλάβει και πλέον σχεδιάζουν στο βαθμό που μπορούν, την καλύτερη κι έγκαιρη προσέγγιση του Έλληνα πελάτη.

Οι αναζήτηση του πελάτη δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα μεμονωμένα κι αποσπασματικά, ειδικά στις μικρές και μεσαίες μονάδες. Τα social media, είναι απαραίτητο εργαλείο, που όμως ακόμη και μια ξενοδοχειακή μονάδα με 50-70 δωμάτια, αν δεν έχει χτίσει πάνω σε αυτό, μάλλον θα πετάξει αρκετά λεφτά με αμφίβολο αποτέλεσμα για το φετινό καλοκαίρι.

Απαιτούνται συνεργασίες κι οικονομίες κλίμακας. Κάτι που φαίνεται έντονα, ρίχνοντας μια ματιά στα στοιχεία των καταχωρίσεων ξενοδοχείων στη πλατφόρμα www.hotelsrsv.com.

Ξεκινώντας ουσιαστικά την παρουσία της με το τέλος του καλοκαιριού και δίνοντας πρόσβαση στην ελληνική αγορά μέσω του μεγαλύτερου ΟΤΑ, του www.18-24.gr αλλά και χωρίς να εξαιρεί την αγορά του εξωτερικού μεσω του www.thegreeks.com οι καταχωρήσεις ξενοδοχείων έχουν ξεπεράσει τις 500. Μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων έρχεται από τις περιοχές που δείχνουν να έχουν τα μεγαλύτερα προβλήματα: Κρήτη, Ρόδος, Σαντορίνη, Σκιάθος.

Η εικόνα μέχρι τώρα, δείχνει πως γίνεται μια αξιόλογη προσπάθεια, με μεγάλη μερίδα ξενοδοχείων να προσβλέπει όχι μόνο στο πώς θα σώσει τη φετινή χρονιά, απευθυνόμενη κυρίως στον Έλληνα, αλλά και πώς θα δημιουργήσει τις συνθήκες καλύτερης οργάνωσης και διαχείρισης των κρατήσεων, μείωσης της εξάρτησης από τους tour operators ή τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεια, αλλά και ανάπτυξη των δυνατοτήτων ελιγμού σε μελλοντικές δύσκολες καταστάσεις.

Η συνεργασία με ένα OTA που στο κομμάτι ελληνική αγορά επένδυσε την τελευταία 10ετία όσο κανείς άλλος, φαντάζει μονόδρομος, ειδικά σε μια τέτοια περίοδο που το ξενοδοχείο χρειάζεται τον Έλληνα πελάτη. Η πρόσβαση σε μια βάση περισσοτέρων από 200.000 πελατών των τελευταίων χρόνων, αλλά και σε ένα σύστημα επικοινωνίας ενός προϊόντος που κάποιοι λοιδωρούσαν τα προηγούμενα χρόνια, είναι αναγκαιότητα για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα.

Η τάση δείχνει πως ο αριθμός των 500 μονάδων είναι πολύ μικρός. Το επόμενο διάστημα θα ανακοινωθούν τουλάχιστον τέσσερις μεγάλες συνεργασίες, που θα προσθέσουν στην πλατφόρμα του hotelsrsv.com, άρα και στα www.18-24.gr & www.thegreeks.com περισσότερα απο 250 καταλύματα σε όλη τη χώρα, κυρίως στις κατηγορίες τριών και τεσσάρων αστέρων, που είναι κι οι πιο δημοφιλείς και προσιτές στο ελληνικό κοινό.

reader.gr

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης