Site icon TrikalaVoice

Πολιτικό μανιφέστο από την “Παρέμβαση” Θεσσαλονίκης

Με αυτό  το   κείμενο, επιχειρούμε  να  οριοθετήσουμε  τις προδιαγραφόμενες κοινωνικό-πολιτικές  προοπτικές  στην  Χώρα  μας. Στόχος  είναι  να  παροτρύνουμε  τον  πολίτη   ν’ αντιδράσει  ειρηνικά δημοκρατικά , προκειμένου  να  επανέλθει  η  Ελλάδα στις  προγενέστερες,   ιδιαίτερα  σημαντικές, κατακτήσεις  της.  Τότε  που   επετύγχανε   υψηλούς   ρυθμούς  ανάπτυξης, άγνωστο από  μια  μικρή  χώρα, για την  διεθνή  κοινότητα.   Με συντηρητική  ορθολογική  πολιτική,   την  δεκαετία  του  1950-60  είχε  7 % ετήσιο  ρυθμό  ανάπτυξης.  Μέχρι  και το  1974,  είχε   τετραπλασιαστεί  το    κατά    κεφαλή    εισόδημα, από  το  1950 στο  23 %,  παρόλη  την συνταγματική εκτροπή  από  την  δικτατορία   Η  δημιουργική  πολιτική  ο  πατριωτισμός  και  η μετριοπάθεια,  υπήρξαν  χαρακτηριστικά  στοιχεία  των  ηγετών  αυτής  της  εποχής.   Οι  επιτυχίες  της τότε μικρής  Ελλάδας,  τιμούν  τους  ηγέτες  εκείνους   που  κατόρθωναν    το  ακατόρθωτο.      Με  πολέμους,  παγκόσμιους  και  εμφύλιους,  και  με   ιδιαίτερα αρνητικό στοιχείο, τις απώλειες ανθρώπινου δυναμικού από  επανειλημμένες    μεταναστεύσεις .  Είναι  γνωστό   ότι  το  ενδιαφέρον  στον  τόπο  μας  για  την  πολιτική  είναι  μεγάλο. Όμως  με  χαμηλό  υπόβαθρο   στην εκλεπτυσμένη  του  πραγματικότητα

Οδηγηθήκαμε όμως,  στην  αποσύνθεση των κομμάτων εξουσίας, που εμφανίσθηκε τα τελευταία χρόνια,  κυρίως κατά την έναρξη της οικονομικής κρίσης.   Δημιουργήθηκε από την πρακτική που ακολούθησαν οι πολιτικοί σχηματισμοί, μετά την μεταπολίτευση. Καλλιέργησαν ένα αβέβαιο, ασταθές, ασυνεπές   πολιτικό σύστημα, το οποίο   διατήρησαν διαχρονικά. Έκτισαν  ένα ιδιαίτερα  ασταθές    πολιτικό  οικοδόμημα,  το οποίο   αποδόμησε  το  σύνολο  του  κρατικού  μηχανισμού. Συγκρότησαν  κυβερνητικές  πλειοψηφίες, βασιζόμενοι σε δημαγωγική προτροπή στους πολίτες. Κυρίως μετά την δεύτερη δεκαετία της μεταπολίτευσης. Τελικό αποτέλεσμα ήταν, να μη δημιουργούν παραγωγικό και ουσιαστικό κυβερνητικό έργο τετραετίας,  σύμφωνο με τις πολιτικές τους εξαγγελίες και προεκλογικές τους δεσμεύσεις.  Είναι  αναγκαίο  πλέον , το  πολιτικό  σύστημα, ως  ανθρώπινο   Θεσμικό  όργανο, να ευρίσκεται κάτω  από  αυστηρό   συνταγματικό   έλεγχο ,  πολιτικής  συνέπειας    και  δημοσιονομικής  πειθαρχίας.

Σήμερα, το έτος  2017, αναγκάζεται το Σύστημα, να συγκροτεί Κυβερνήσεις με αντιθετικές συνιστώσες, περισσότερο καιροσκοπικές και λιγότερο ιδεολογικά πολιτικές συγκλίσεις. Ανεξαρτήτως δε, των δήθεν  προβαλλόμενων  ως  ιδεοληπτικών τους προσανατολισμών, πραγματοποιούν  δυσχερέστατες συμβάσεις που δεσμεύουν την χώρα για ένα περίπου αιώνα.      Έφτασε  το πολιτικό σύστημα, να οδηγεί την Ελλάδα,   σ’ ένα επικίνδυνο  πολιτικά, κρατικό  και   κυρίως   εθνικό   κενό.

Η εξαπάτηση  του εκλογικού σώματος, κατά τις εκλογές του 2009 από το ΠΑΣΟΚ και οι αρχικές παλινωδίες της Ν. Δ. σχετικά με τα μνημόνια, δημιούργησαν και προκάλεσαν την αποδιοργάνωση και αποδυνάμωση των δύο ισχυρών πολιτικών σχηματισμών. Έκτοτε επικρατεί στους πολίτες αβεβαιότητα  για  το   μέλλον   και   ανασφάλεια   για   την   διακυβερνητική πορεία της Χώρας.        Οι     κυβερνήσεις των μνημονίων, δεν  φροντίζουν για την ορθολογική  διαχείριση  και  περιορισμό του πελατειακού κράτους. Δεν προβαίνουν   σε αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, με προοπτική την ανάπτυξη. Παράλληλα δεν προχωρούν στην καταπολέμηση της διαφθοράς, που δυστυχώς διαφαίνεται   ότι  προχωρεί   μέχρι   σήμερα.  Ως προτεραιότητα θέτουν σήμερα την διαφύλαξη των κυβερνητικών τους προνομίων και του πελατειακού συστήματος. Προκειμένου δε να καλύψουν τα  δημοσιονομικά  ελλείμματα,  προχωρούν  σε αβάσταχτες, εν πολλοίς άδικες, φορολογικές επιβαρύνσεις.  Μία πολιτική, εξόφθαλμα αρνητική, για την μεσαία οικονομική τάξη, τους  εργαζόμενους, την επιχειρηματικότητα, με  τελικό  στόχο τις  αρνητικές  επιπτώσεις  στην  ανάπτυξη. Η χρήση δε διοικητικής, ενίοτε και τραπεζικής βίας, κατά πτωχευμένων νοικοκυριών και επιχειρηματιών,  εξ αιτίας της κρίσης, επιδεινώνουν   τις   κοινωνικές   συνθήκες. Είναι απαραίτητο   ν’ απορριφθεί η ακολουθούμενη μέχρι σήμερα πολιτική πρακτική, με την ελπίδα να διαμορφωθούν   συνθήκες,   σύγχρονης αναπτυξιακής πολιτικής  Με  διαμόρφωση   πραγματικής    δημοκρατικής    συνείδησης    και πειθαρχίας,   πολιτών και    πολιτικών   ηγετών.    Επιβάλλεται   ν’ αντιδράσει άμεσα η πολιτεία, στην φοροδιαφυγή – φοροαποφυγή , των επιτηδείων εκ των πολιτών, προκειμένου με συνέπεια ν’ αποκατασταθεί  η   δημοσιονομική   ομαλότητα.

Η εφαρμοζόμενη, κυρίως σήμερα, πολιτική δημιούργησε  ευτελισμό των Δημοκρατικών  θεσμών. Προκάλεσε την απομείωση  έως και την εξάλειψη τους. Ίσως, μελλοντικά,  με κίνδυνο  την  αποκαθήλωση ακόμη και της Δημοκρατίας.   Ο υπέρτατος   των  θεσμών, το Κοινοβούλιο, τα τελευταία χρόνια, παρέκλινε σοβαρά εκ των Συνταγματικών του υποχρεώσεων. Οι συνεδρίες του σώματος διαμορφώνονται πέραν των κανόνων λειτουργίας του Κοινοβουλίου, συνήθως  με άδεια  τα έδρανα. Άλλοτε απουσία και του ερωτώμενου κυβερνητικού αξιωματούχου.  Ο εμφανιζόμενος συχνά εκχυδαϊσμός, κοινοβουλευτικών ανδρών εντός του Κοινοβουλίου, προβληματίζει   τους   υγιώς  σκεπτόμενους   πολίτες.    Μετέφεραν το   πεζοδρόμιο στο Κοινοβούλιο.         Το δυσάρεστο πολιτικό και πολιτισμικό φαινόμενο, δυστυχώς γίνεται ανεκτό από τον Πρόεδρο της Βουλής. Πρόσφατα ο ίδιος αμφισβήτησε το ομόδοξο του Ελληνικού Λαού, την προσήλωσή του στην Ορθοδοξία ,  ως  να  παρέβλεπε , την  Συνταγματικά  αναγνωρισμένη    επίσημη  θρησκεία.    Είναι πλέον γεγονός , ότι   επικρατεί  στο  Κοινοβούλιο,   ασυνέπεια προς τους κανόνες λειτουργίας του.  Διαπιστώνεται έλλειψη ψυχραιμίας  από  την  Πολιτική  ηγεσία , ως επίσης και ανάλογης πολιτικής φρόνησης και πειθαρχίας   από τους πολίτες προς το Κράτος. Επιδεικνύεται δε διαχρονικά, περίεργη ανοχή από το κυβερνόν Πολιτικό Σύστημα. Κάτω από δυσοίωνες συνθήκες, μία μικρή μερίδα πολιτών, ευρίσκει διόδους εκτροχιασμού, με βιαιότητες και καταστροφές.  Διαμορφώνονται συνθήκες κλιμακούμενου κοινωνικού εκτροχιασμού. Αμαυρώνεται η Διεθνής εικόνα της χώρας και εξελίσσονται  συνθήκες, πρωτόγνωρης περιθωριοποίησης των πολιτών, στις πόλεις και τις γειτονιές τους  Ίσως τελικός   στόχος, η  ώθηση  των  πολιτών,  προς  ακραίες  πολιτικές  επιλογές!

Η Παγκόσμια κοινότητα, ζει σήμερα σ’ ένα καθοριστικά μεταβαλλόμενο κόσμο. Στη Χώρα μας συνεχίζουμε να ζούμε σε συνθήκες  αστάθειας, με  ανασφάλεια   και   αβεβαιότητα   για το μέλλον. Η διακυβέρνηση  της  χώρας σήμερα, παραμένει ως άπειρη, αναποτελεσματική και ιδιαίτερα προβληματική  συνιστώσα.   Συνέχεια των διαφαινόμενων σήμερα πολιτικών εξελίξεων, είναι  υπαρκτός ο κίνδυνος, να διαμορφωθεί εκ νέου κυβερνητική αστάθεια και πολιτικοκοινωνική αναταραχή. Αυτό ασφαλώς και με ευθύνη όλων των πολιτικών σχηματισμών, λόγω της μη δυνατότητας αγαστής  πολιτικής  συνεννόησης.    Ο κίνδυνος αυτός   εκτροπής ,   μεγαλώνει  λόγω   των    επερχόμενων   και,    κυρίως,   των μεθεπόμενων Εθνικών εκλογών,  με απλή αναλογική.            Εάν  βέβαια λειτουργήσει. Προκύπτει, από στοιχεία ιστορικών γεγονότων, ότι  θα διαμορφωθούν προοπτικές δυσχερούς  διακυβέρνησης, με συχνές κυβερνητικές ανατροπές.

Διαμορφώθηκαν ήδη, συνθήκες ακραίου πολιτικού εξτρεμισμού. Δυστυχώς  αποκαλύπτεται   η ύπαρξη  πολιτικών στοιχείων, αριστερού ρεβανσισμού. Η ρήξη  σήμερα  της Κυβέρνησης με την Δικαιοσύνη, αγγίζει τα Δημοκρατικά όρια.   Συγχρόνως, η έκδοση Προεδρικού διατάγματος για την ΑΡΙΣΤΕΙΑ , του  Υπουργείου  Παιδείας  αγγίζει  όρια αποδόμησης του ελληνικού φύλου. Ο Περικλής, από την Αθηναϊκή ακόμη πολιτεία, χαρακτήριζε την ΑΡΙΣΤΕΙΑ ως στοιχείο Δημοκρατίας , που  αποτελούσε  εγγύηση   οιουδήποτε  πολιτεύματος.   Στις   ακραίες     αυτές    συνθήκες,  δυστυχώς  επενδύει η άκρα αριστερά. Αμφισβητείται  ακόμη, λόγω ιδεοληψίας, από την Κυβερνητική Συνιστώσα και η Συνταγματικά διατυπωμένη Ορθόδοξη πίστη  , της πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών.

Δυστυχώς, οι ακραίες αυτές ιδεοληπτικές  θέσεις, δεν προδικάζουν δυνατότητα θετικής πολιτικής επικοινωνίας. Με ψευδεπίγραφα στοιχεία, οι κρατούντες την εξουσία σήμερα, προφασίζονται συγχρόνως την περιβολή του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού, επιχειρώντας  να  παραπλανήσουν  το  εκλογικό  σώμα. Ενώ κατά  τα  χρόνια  μετά τον εμφύλιο,  η αριστερή πρακτική,   , αξιοποίησε κατά τον καλύτερο γι’ αυτήν δυνατό τρόπο, το πελατειακό και συνδικαλιστικό σύστημα, υποστηριζόμενη  από  τους  εκάστοτε  τότε κυβερνώντες, για  πολιτικές σκοπιμότητες .  Ουσιαστικά  λεηλατώντας το εργατικό κίνημα , με  αποκλειστικό   στόχο, κομματικές  κατακτήσεις.

Δυστυχώς, η Αριστερά  διατηρεί  ακόμη,  ως ηθικό της πλεονέκτημα τον Ναρκισσισμό.   Προσφέρει την υπεροχή μιας μεγάλης ιδέας. Παραμένει   η αυταπάτη της.  Επανειλημμένα όμως,  ακυρώθηκε από  «ιστορικούς της» ηγέτες, όπως οι Στάλιν, Μάο, Κάστρο, Τσαουσέσκου, Χόνεκερ, Χότζα και τόσοι άλλοι. Συγχρόνως οι κυβερνώντες, εντάσσουν στους φίλους τους τον φασίστα Μαδούρο , καθώς και  άλλους  ηγέτες  τριτοκοσμικών  Νοτιαμερικανών  δικτατόρων.   Παρά  ταύτα   η ιδέα,   παραμένει   να τους  εμπνέει.

Ανάλογα, προς ίδια συμφέροντα, λειτούργησε και λειτουργεί η άκρα δεξιά. Εισάγει κανόνες βίας και μίσους, στην πολιτική ζωή του τόπου. Με στρατηγικές επιλογές, τοποθέτησε την πολιτική της θέση εκτός Συνταγματικού Δημοκρατικού τόξου.

Το διαμορφωθέν μέχρι σήμερα πολιτικό κενό, καθώς και η συντριπτική του απόρριψη από την ελληνική κοινωνία, δεν πρόκειται να καλυφθούν με ανακυκλώσεις παλαιών μεθόδων και φθαρμένων υλικών. Ούτε με συμπράξεις με παλαιοκομματικά στελέχη χωρίς  τουλάχιστον,  να τυγχάνουν γενικότερης θετικής αποδοχής, από την κοινωνία των πολιτών. Ούτε από δήθεν νέα κόμματα , που σκοπό έχουν, να λειτουργήσουν ως κολυμβήθρες του Σιλωάμ,  ώστε  να επιβιώσουν, μετά την επερχόμενη κατάρρευση του μεταπολιτευτικού κόσμου. Ασφαλώς και υπάρχουν αισιόδοξες παρουσίες, κοινωνικά αποδεκτών και ξεχωριστά αξιόλογων, έμπειρων, παλαιών στελεχών, για τους οποίους κρίνεται απαραίτητο και πολιτικά χρήσιμο, όπως ενσωματωθούν εις   υγιείς πολιτικούς σχηματισμούς.  Η εμπειρία τους, μεταφερόμενη  σε  νέα  στελέχη  της  δημόσιας  ζωής,  θα λειτουργήσει  θετικά  και  δυναμικά,  με προοδευτικές πολιτικές επιλογές.  Ούτε  φυσικά το πολιτικό κενό, θα καλυφθεί  από νεοφιλελεύθερα στοιχεία, χωρίς  ιδιαίτερο   κοινωνικό   έρεισμα   πατριωτικής  ευαισθησίας.

Επιβάλλεται να προκύψει λύση, από τον δημοκρατικό και πατριωτικό χώρο. Ένα χώρο ο οποίος αντιπροσωπεύει την μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών. Βρισκόμαστε ανάμεσα στα δύο άκρα του πολιτικού φάσματος. Βασικές αρχές αυτού του χώρου είναι η περί τον Πατριωτισμό και την Δημοκρατία ευαισθησία, η Κοινωνική Δικαιοσύνη  και η ισονομία των πολιτών.   Μόνο η σύμπραξη   όλων   των   πολιτών,   που   είμαστε   αποφασισμένοι   με Δημοκρατικές διαδικασίες,     να   αμφισβητήσουμε και ν’ ανατρέψουμε την ασυνέπεια στην πολιτική ζωή μπορεί να μας οδηγήσει σε αξιοπρεπή πορεία. Ως ενεργοί πολίτες έχουμε υποχρέωση να συνδράμουμε στην εξύψωση του ορθολογισμού, στην   πολιτική   πραγματικότητα της  Χώρας.

Η Δημοκρατία κατά τον Αριστοτέλη, υπήρξε το καλύτερο τότε γνωστό εκ των πολιτευμάτων. Και μέχρι σήμερα, παραμένει να είναι. Η Δημοκρατία αποτελεί ιδιοκτησία όλων των πολιτών. Δεν είναι Δανεικό Προϊόν. Καλείται Δημοκρατία, γιατί εις αυτήν αποφασίζουν οι πολλοί.  Κατά  συνέπεια δημιουργείται  επιτακτική υποχρέωση των ιδιοκτητών-πολιτών, να  την  σέβονται  και με συνέπεια να την υπηρετούν. Εκτιμώμενο είναι ότι στην Ελλάδα εκτός από σοβαρό πρόβλημα πολιτικής ηγεσίας, έχουμε ως ιδιαίτερα κρίσιμο θέμα την έλλειψη Πολιτισμικής προσήλωσης των Ελλήνων  πολιτών. Είναι επιτακτική η αναγκαιότητα  της  Πολιτείας,  προς άμεση παιδεία και  βελτίωση  της κουλτούρας, σ’ ευρωπαϊκά πλαίσια, του ελληνικού λαού. Είναι εφικτό να  επιτευχθεί    λόγω   της   επιδεικνυόμενης προσαρμοστικότητας των Ελλήνων, όταν βρίσκονται στην αλλοδαπή, όπου  ισχύουν  οι  νόμοι  Μια καλώς δομημένη πολιτεία, προκειμένου ν’ αντιμετωπίζει πολύπλευρες κρίσεις    χρειάζεται  την λειτουργία, σεβασμό και εφαρμογή, θεσμών και νόμων. Καθώς  και αξιόπιστου, συνετού, έμπειρου διακυβερνητικού, διοικητικού και πολιτικού προσωπικού. Η Χώρα μας, χρειάζεται σήμερα αυτές τις   βασικές   υποδομές,   προκειμένου  να  βγει   οριστικά  από την βαθειά κρίση, που εφιαλτικά  μας  οδηγεί, ίσως σε ακόμη μεγαλύτερες περιπέτειες.

Επί σειράν ετών διατυμπανίζεται η Αναθεώρηση του Συντάγματος. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός ότι το σύνταγμα του 1975 προέβλεψε σωστές ισορροπίες μεταξύ θεσμών, ισονομίας πολιτών, ελευθερίας και τάξης.   Διατήρησε  ικανοποιητικά ισχυρό τον θεσμό του Προέδρου της Δημοκρατίας. Η αναθεώρηση του 1986, ανέτρεψε τις ορθολογικά διατυπωμένες συνταγματικές προνομίες, μετατρέποντας την Δημοκρατία ,  σε   Πρωθυπουργοκεντρικό   σύστημα  Ανεξαρτήτως της αναρρίχησης ή  μη  εις  τον  θώκο  ικανών  προσωπικοτήτων! Παρέλειψε ωστόσο  να  συμπεριλάβει , Συνταγματικές  δικλείδες  έλεγχου,  της  Εκτελεστικής  Εξουσίας. Εκτιμώμενο είναι ότι πλησίασε ο καιρός, ώστε τελικά να προχωρήσει η Ελληνική πολιτεία, στην απολύτως αναγκαία Συνταγματική Αναθεώρηση.

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ως Πολιτικός Πυρήνας Δεξαμενής Στελεχών προτείνουμε:

Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική Δημοκρατία. Άμεση εκλογή Προέδρου με ισχυρές αρμοδιότητες και αποκλειστική εξαετή θητεία. Δυνατότητα επανεκλογής   Προέδρου, εκ  νέου  από τον  Λαό , μόνο με   πλειοψηφία  των 2/3  των  μελών   Βουλής   και   Γερουσίας   για να  θέση υποψηφιότητα.       Δυνατότητα σύγκλισης από τον Πρόεδρο  του Ανωτάτου Εθνικού Συμβουλίου      [Α Ε Σ//  Αρχηγοί κομμάτων,  Τέως Πρωθυπουργοί  και     Πρόεδροι Δημοκρατίας,  πρόεδροι ανωτάτων Δικαστηρίων.    Αρχηγό  ΓΕΕΘΑ].    Διαχωρισμό αυτοδύναμων εξουσιών  ως Πυλώνων   Δημοκρατίας. Δικαστική-Νομοθετική-Εκτελεστική.

Ασυμβίβαστη ιδιότητα Υπουργού-Βουλευτή.   Μη εκλογή  ως  βουλευτή,  μετά  την  αποχώρηση  εκ  του  υπουργικού  θώκου     επί τριετία.  Συνταγματικά  είναι  ορθολογικά  και πολιτικά επιβεβλημένο  να προτιμώνται  στους  Υπουργικούς  θώκους, οι  εκλεγέντες  ως  βουλευτές. Ασφαλώς  παραιτούμενοι  της  κοινοβουλευτικής  έδρας,  λόγο  πολιτικής  εμπειρίας.

 

Επαναλειτουργία της Γερουσίας, προκειμένου να ελέγχονται όλοι οι περί τον Δημόσιο χώρο λειτουργοί  των θεσμών. Μέγιστος αριθμός 58 Γερουσιαστών. Ένας ανά νομαρχιακή περιφέρεια. Δυνατότητα εκλογής μετά το τεσσαρακοστό πέμπτο [45ον] έτος της ηλικίας

Αριθμός βουλευτών Εθνικού Κοινοβουλίου μέχρι 200.  Έτος εκλογιμότητας, το 35ον. Δυνατότητα εκλογής και  ως  Γερουσιαστής, μετά   την  βουλευτική  θητεία. Επιβάλλεται να εκλέγονται δέκα βουλευτές από την Ομογένεια.

Κατάργηση των όποιων δικαστικών προνομίων στο πολιτικό προσωπικό. Απάλειψη του επαίσχυντου για την Δημοκρατία άρθρου 86.  Προστασία  του  πολιτικού  προσωπικού, από  τις  καθαρά  πολιτικές  τους  θέσεις.

Δημιουργία μονοεδρικών ή διεδρικών  [σμίκρυνση] εκλογικών  περιφερειών. Φυσικά ενισχυμένης αναλογικής, προκειμένου οι πολιτευόμενοι να είναι άμεσα αναγνωρίσιμοι και υπόλογοι προς το εκλογικό σώμα.

Περιορισμός  των Υπουργείων  με  πλήρη  αναδιοργάνωση  του  κράτους  και  αποκέντρωση  των  Κυβερνητικών  Υπηρεσιών.  Η θεσμοθέτηση μόνιμων Γενικών Γραμματέων, κοινής πολιτικής αποδοχής, επταετούς τουλάχιστον διάρκειας, στα Υπουργεία Οικονομικών, Εθνικής Αμύνης και Παιδείας. Επιλεγόμενοι από το δημοσιοϋπαλληλικό  δυναμικό και   μόνο. Κατάργηση θέσεων ειδικών γραμματέων. Έναντι  αυτών, αναβάθμιση διευθυντικών στελεχών, εκ του δημοσίου χώρου. Έτσι διαμορφώνεται δημοσιονομική συνέπεια στην οικονομία  της  Χώρας

Ηγεσία Δικαιοσύνης: Αυστηρή  απομάκρυνση της  εκτελεστικής εξουσίας από  την Δικαιοσύνη.  Προτείνονται τρείς ,από το δικαστικό σώμα στην Γερουσία ,  για  την  ηγεσία  του  εκάστοτε  Θεσμού. Ο επιλεγόμενος ως πλέον κατάλληλος προτείνεται στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, προς έγκριση ή μη αποδοχή.  Πολιτική  άμεση  υποχρέωση,  ο  οργανωτικός εκσυγχρονισμός  του  όλου  Δικαστικού  Λειτουργικού Συστήματος  Επαναλειτουργία Συνταγματικού Δικαστηρίου.

Κατάργηση της «Δεδηλωμένης» με συνταγματική διαδικασία. Ανάλογη δυνατότητα λύσης,   ανατίθεται  εις  τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.     Ο  Θεσμός,  προγραμματισθείς των  19ου  αιώνα, δημιούργησε κατά την μεταπολιτευτική ζωή, πλείστα προβλήματα, αμφίδρομου εγκλωβισμού κυβερνητών και βουλευτών. Εκβιασμοί κυβερνήσεων και ανατροπές προγραμματικού κυβερνητικού έργου.

Υποχρεωτική Αξιολόγηση ανά διετία τμηματαρχών και διευθυντών του δημόσιου τομέα, οι  οποίοι και  θα  συντάσσουν  τις  εκθέσεις- αναφορές των  υπαλλήλων  της  υπηρεσίας  τους.    Απάλειψη εκτός των νόμων 1505/-84 και 1586/-86  περί ενιαίου μισθολογίου και ιεραρχικής δομής  και  όλες  οι  σχετικές  άλλες  νομοθετικές  διατάξεις,  που   υπήρξαν καταστρεπτικές της κρατικής μηχανής.

Βασικοί άξονες του προγράμματος του νέου πολιτικού συστήματος θα πρέπει να είναι, η αποκατάσταση της Εθνικής μας αξιοπρέπειας,  η οικονομική μας ισορροπία και αυτοδυναμία.   Εθνικός στόχος   πρέπει  να  είναι,  να εξασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη του κράτους, διά ιδίων αυτού πόρων.  Έτσι   πιστεύουμε,   θ’ ανακτηθεί   εκ  νέου  το   διεθνές   κύρος και θ’ αποκτήσουμε εκ νέου την      ΕΘΝΙΚΗ  ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. Φαινόμενα  τα  οποία  μπορούν  να επιτευχθούν  μόνο  με  σοβαρές  μεταρρυθμίσεις, προκειμένου  να  φέρουν  επενδύσεις. Άμεση  αναγκαιότητα η  στελέχωση των    διπλωματικών  μας  αποστολών, με  τους  κατάλληλους  διπλωμάτες  για  το  διεθνές  Εμπόριο  της  Χώρας . Στελεχώνοντας την ανασυγκρότηση του κράτους, με τα καλύτερα έμψυχα στοιχεία, πνευματικά, εμπορικά, επιχειρηματικά, αγροτοπαραγωγικά, της Ελλαδικής κοινωνίας, καθώς και από τους Έλληνες   της    διασποράς ,   συμβάλλουμε   κάθετα εις την ανασυγκρότηση της πατρίδας μας. Όραμα μας είναι, ένα νέο κοινωνικό και οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης. Ενθάρρυνση της Δημιουργικής ανταγωνιστικότητας, προς εδραίωση δια της ανάπτυξης της κοινωνικής ευημερίας. Έτσι οικοδομούμε ριζοσπαστικές λύσεις, εμπνευσμένες από την ιδεολογία του κοινωνικού φιλελευθερισμού. Οδηγούμε την χώρα σε μία Νέα Μεταπολίτευση, για μία ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. Μία Νέα Χώρα, στην οποία είναι απαραίτητη, η  βελτίωση του ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ μας στοιχείου.  Λαός  και  Κράτος ,  θα πρέπει  να εγκαταλείψουμε οριστικά  το Πελατειακό  Σύστημα, για  ατομική  εξυπηρέτηση   πολιτών,  καθώς  και  για     εξασφάλιση  της  εξουσίας των  Πολιτικών.

Δια του προτεινόμενου νέου πολιτικού συστήματος, επιχειρείται να δημιουργηθεί ριζική εξυγίανση του Δημόσιου τομέα, με κατάργηση χιλιάδων άχρηστων και ουσιαστικά ανενεργών δημόσιων οργανισμών και  επιχειρήσεων.  Με αυστηρό  ανά   διετία   οικονομικό   έλεγχο,  από   την  Τράπεζα της Ελλάδος, των  παραμενόντων στον  Δημόσιο  χώρο  Οργανισμών. Το Ελληνικό κράτος απέδειξε μέχρι σήμερα ότι είναι κακός διαχειριστής, των περιουσιακών του στοιχείων. Έτσι  θα  προκύψει σταδιακή μείωση των Δημόσιων  υπαλλήλων, με πολιτική  φροντίδα   μετάταξης   αυτών, στους αναλαμβάνοντας την διαχείριση ιδιωτικούς φορείς, Έχοντας  έτσι,  εξασφαλισμένη την  δημοσιονομική επάρκεια  τους και  συνεπή ετήσιο προϋπολογισμό.

Δυνατότητα ενίσχυσης άμεσα   των  εξοπλισμών   για  διασφάλιση   της   Εθνικής Άμυνας της  Χώρας Η  προστασία της Ειρήνης και ακεραιότητας των Νήσων του Αιγαίου, καθώς και των Βορείων Δυτικών και Ανατολικών συνόρων, είναι εκ των, ων ουκ άνευ, υποχρεώσεων της Πολιτείας. Αποκατάσταση  της  διασαλευθείσας  Δημόσιας  Τάξης  και  ασφάλειας  των  πολιτών  .Απαιτούμε    από  τις  Κυβερνώντες ,   οριστικά   να μεριμνήσουν ώστε να τελειώσουν  οι αστικοί βανδαλισμοί  Συγκρότηση   σύγχρονων  προδιαγραφών, αποτελεσματικού, μάχιμου, καλά  εκπαιδευμένου  αστυνομικού μηχανισμού .

Ακριβοδίκαιες κοινωνικές αντιπαροχές από την πολιτεία, στους έχοντες ιδιαίτερη αναγκαιότητα πολίτες. Κοινωνικές πρωτοβουλίες για την υπογεννητικότητα του πληθυσμού, προκειμένου ν’ αντιμετωπιστεί το μείζον Δημογραφικό πρόβλημα.  Αξιοπρεπή συμπεριφορά και προστασία προς τους παρεπιδημούντες αλλοδαπούς. Απαιτείται άμεση αναδιάρθρωση της εκπαίδευσης. Ίδρυση πρότυπων, ειδικής μάθησης, πειραματικών σχολών, σε κάθε νομό της Χώρας. Ανάπτυξη της τεχνολογικής και αγροτοτεχνολογικής εκπαίδευσης. Δυνατότητα δημιουργίας ιδιωτικών Πανεπιστημίων,  καθώς και ξενόγλωσσων Πανεπιστημιακών τμημάτων.    Όλες  οι   βαθμίδες  εκπαίδευσης  θα  πρέπει  να  συνοδεύονται  από  πολιτισμική  και  πολιτιστική  εκπαίδευση  των  νέο-Ελλήνων.

Ε λ λ α δ ί τ ε ς και Έ λ λ η ν ε ς της Διασποράς,

Πιστεύουμε ότι γύρω από αυτούς τους άξονες, είναι δυνατόν να συσπειρωθούν ανεξάρτητοι πυρήνες πολιτών, ώστε να διαμορφωθεί ενιαίο σχήμα πολιτικής πίεσης. Αποτελεί ρεαλιστική απάντηση στο πολιτικό αδιέξοδο που μας έχουν εγκλωβίσει. Καλούμε όλους, ως Ενεργοί Πολίτες να προσυπογράψετε το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ, ώστε να ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες πίεσης προς το ΟΛΟΝ Πολιτικό Σύστημα της Χώρας. Ο ιστοτοπος της «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» σε συνεργασία με την πλατφόρμα ψηφισμάτων του AVAAZ θα σας καθοδηγήσει σχετικά για την αποδοχή.  Απαραίτητη προοπτική μας είναι, να εγκαταστήσουμε εκ νέου την ΕΛΛΑΔΑ στον υγιή πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

 

Προοπτική    την    οποία  οραματίσθηκε,  έθεσε  και  δημιούργησε,  ο  Εθνάρχης   Κωνσταντίνος    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ            Στην συνέχεια κατά την Πρωθυπουργία του, βελτίωσε ο Ανδρέας ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.  Η Πρωθυπουργία του Κωνσταντίνου ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ολοκλήρωσε  ιδιαίτερα   θετικά  τα κενά της ένταξης.  Κατά  την Πρωθυπουργία  του ο Κωνσταντίνος  ΣΗΜΙΤΗΣ  μας  ενέταξε  στο Ενιαίο  Νομισματικό   Σύστημα  . Πολιτικοί  ηγέτες , ανεξαρτήτως  των  όποιων  τότε  παραλείψεων  και  λαθών  ώθησαν  δημιουργικά  και  προοδευτικά    την  ΕΛΛΑΔΑ  στην  Ευρωπαϊκή  της  πορεία.                                   ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ,  ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ.

Η «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ»   Δεξαμενή  Στελεχών  Πολιτικής  Σκέψης  και  Προβληματισμού

Π Ρ Ο Τ Ε Ι Ν ΕΙ    ΠΡΟΣ   ΤΟΥΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ   ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ

 

1/ΑΥΣΤΗΡΗ   ΕΦΑΡΜΟΓΗ   ΤΩΝ  ΝΟΜΩΝ  ΚΑΤΑ  ΤΗΣ  ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

2/  ΠΑΤΑΞΗ  ΤΗΣ  ΦΟΡΟ – ΑΠΟΦΥΓΗΣ      [  α .Καύσιμα   β. Καπνικό  γ. Εμπόριο  δ τουρισμό]

3/ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ   ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ  ΠΡΟΣ  ΜΕΙΩΣΗ   ΤΗΣ   ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ

4/ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ     ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ      ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  ΤΗΣ  ΓΕΡΟΥΣΙΑΣ

5/ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ  ΜΕ   ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ   ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,    ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ   ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ.           ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ    ΤΗΝ  ΤΟΠΙΚΗ  ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

6/ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ   ΜΕΡΙΜΝΑ   ΜΕΙΖΩΝΟΣ   ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΥ  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

7/ ΦΡΟΝΤΙΔΑ   ΑΝΟΡΘΩΣΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ  ΣΤΟΙΧΕΙΟΥ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ  ΛΑΟΥ

8/   ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ   ΙΔΕΟΛΗΨΙΩΝ  ΑΠΟ  ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ  ΚΑΙ  ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ   ΣΥΣΤΗΜΑ                ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  ΕΝΝΟΜΗΣ  ΤΑΞΗΣ

9/  ΑΜΕΣΗ  ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ   ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

10/ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ  ΤΗΣ  ΜΑΣΤΙΓΑΣ  ΤΩΝ  ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ

 

Πρόεδρος  & Προεδρείο
Τα Μέλη του   Δ  Σ
Κων. Γεροντής,  Οδοντίατρος , Πρόεδρος

Δημ. Γεωργίου, τ. Καθ.Πολυτεχ.  Θράκης , Αντιπρόεδρος

Σπυρ.Κιαρτζής ,Μηχ. Μηx Αντι Οικονομ.

Αγγ.Καραγιάννης,  Τραπεζικος    Γεν.  Γραμ.
Νικ.  Βαρσακέλης  , Αναπ. Πρυτανης ΑΠΘ,

Αθ.  Δημητριάδης  , Καθ.   Ιατρός ,

Κυρ.Λουφάκης ,ΧημΜηχ,  Πρόδ  ΣΕΒΕ,

Δημ. Λακασάς, Οικονομολ-Επιχειρηματιας

Χρ.Μπεχλιβανος , Δημοσ – εκδότ.larisa ΝΕΤ,

Μαρ.   Πάγκαλου, Επικοιν-Επιχειρηματίας,

(Ει.   Πατσιούρα,  Οικονομολόγος,  Γρ.  Υποστ. – Συνεργάτιδα  Προέδρου )

Exit mobile version