Με την ολοκλήρωση της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε την καθιερωμένη έρευνα στην αγορά της πόλης
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τις πέντε τελευταίες ημέρες των εκπτώσεων, τηλεφωνικά, με την συμμετοχή 100 επιχειρήσεων αποτυπώνοντας την παρακάτω εικόνα:
Στην ερώτηση πως κινήθηκαν στις εκπτώσεις,
· 6 στους 10 απάντησαν ότι υπήρξε πτώση σε σχέση με πέρυσι 15% μεσοσταθμικά.
· 2 στους 10 απάντησαν ότι υπήρξε άνοδος ως 10%.
· ενώ 2 στους 10 ανέφεραν πως κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα.
Στην ερώτηση ποιο 15ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων απάντησε το 1ο 15ήμερο.
Στην ερώτηση εάν ωφέλησε την επιχείρηση η μεγάλη διάρκεια εκπτώσεων (50 ημέρες),
· το 80% απάντησε όχι,
· ενώ το 20% ναι.
Επιπρόσθετα οι έμποροι τόνισαν ότι εκτός της μεγάλης διάρκειας των εκπτώσεων τα δύο 15μερα ενδιάμεσων εκπτώσεων όπως και η δυνατότητα προσφορών όλο τον χρόνο έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές, ευτελίζουν τον θεσμό των εκπτώσεων και δεν βοηθούν την αγορά.
«Δυστυχώς» λέει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων Χρήστος Μπλουγούρας «η εικόνα της αγοράς και για την φετινή περίοδο των εκπτώσεων είναι ίδια καθώς η αναιμική ρευστότητα των νοικοκυριών είχε ως αποτέλεσμα την πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων, δυσκολεύοντας ακόμη περισσότερο το οικονομικό περιβάλλον και διογκώνοντας τα προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.
Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων οφείλει να ευχαριστήσει τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία».