Ροή Τοπικά

Έρχεται η «Ακαδημία Επιχειρηματικότητας Μύλου Ξωτικών»

Στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου προγράμματος προχωρούν από κοινού Δήμος Τρικκαίων, Επιμελητήριο και Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων.

Το πρόγραμμα προβλέπει τη συνεργασία επιχειρηματιών της πόλης και μέσα από εκτεταμένα σεμινάρια την προώθηση τοπικών προϊόντων και γεύσεων που θα κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό προορισμό τα Τρίκαλα τις μέρες των Χριστουγέννων. Ο «Μύλος των Ξωτικών» αποδίδει, ωστόσο οι φορείς του Νομού αναζητούν πλέον το κάτι παραπάνω και σε ποιότητα και σε αριθμούς. Γι’ αυτό και προχωρούν σε αυτή τη συνεργασία, προκειμένου να εξαλείψουν τα όποια αρνητικά σχόλια υπάρχουν από επισκέπτες της πόλης.

Τα Τρίκαλα φέτος τα επισκέφτηκαν, τις μέρες του «Μύλου των Ξωτικών» 1.122.345 επισκέπτες 27.000 ήταν οι επίσημοι βοηθοί του Αη Βασίλη, 43.000 γράμματα εστάλησαν στον αγαπημένο Άγιο, 10.000.000 η απήχηση των δημοσιεύσεων της ιστοσελίδας του Μύλου των Ξωτικών

Συνολικά τα  7 Χρόνια Λειτουργίας του Μύλου τα νούμερα προσαρμόζονται ως εξής:

4.650.000 επισκέπτες

1.800.000 επισκέπτες στην ιστοσελίδα

165.000+ checkin
180.000 φωτογραφίες online με το #milosxotikon

10.000.000+ δημοσιεύσεις στα social media

130+ Tηλεοπτικές Συνδέσεις + Αφιερώματα

Τι είναι όμως η «Ακαδημία Επιχειρηματικότητας Μύλου Ξωτικών» και πως θα λειτουργήσει στα Τρίκαλα;

Ο δήμαρχος Δημήτρης Παπαστεργίου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Βασίλης Γιαγιάκος και ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θανάσης Φαλτάκας (καθώς απουσίαζε εκτός Τρικάλων ο πρόεδρος Χρήστος Μπλουγούρας) έδωσαν το περίγραμμα:

Η βασική ιδέα της δημιουργίας της συγκεκριμένης Ακαδημίας είναι να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα των Τρικαλινών Επιχειρήσεων βελτιστοποιώντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και αναδεικνύοντας τις Τρικαλινές επιχειρήσεις ως πρωτοπόρες στη δημιουργία θετικών εμπειριών για τους επισκέπτες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

  • Είναι διάρκεια 24 ωρών με έξι (6) τετράωρες εκπαιδευτικές συναντήσεις.
  • Οι εκπαιδεύσεις θα πραγματοποιούνται τα Σαββατοκύριακα
  • Συμμετοχές περίπου 50 επιχειρηματίες από 50 διαφορετικές εταιρείες
  • Σε δύο ομάδες των 25 συμμετεχόντων στην κάθε ομάδα.

Σάββατο 17:00 – 21:00 και Κυριακή 10:30 – 14:30

Ημερομηνίες των εκπαιδευτικών συναντήσεων είναι:                              

  1. 21 & 22/4/2018
  2. 12 & 13/5/2018
  3. 2 & 3/6/2018
  4. 16 & 17/6/2018
  5. 30/6 & 1/7/2018
  6. 14 & 15/7/2018

Κριτήρια επιλογής των επιχειρήσεων είναι:

  • Η επιχείρηση να απασχολεί περισσότερους από 3 εργαζομένους τουλάχιστον
  • Η επιχείρηση να δραστηριοποιείται εντός της Π.Ε. Τρικάλων
  • Να προέρχονται από δύο μεγάλες κατηγορίες:
    • B2C- Λιανεμπόριο, Εστίαση, Ξενοδοχεία &
    • Β2Β –Εφοδιαστική αλυσίδα, βιομηχανία

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης