Τοπικά

Ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για το κοινό σε Τρίκαλα και Καλαμπάκα

Στο πλαίσιο λήψης προληπτικών μέτρων και δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί την πιο κρίσιμη Μονάδα για την εύρυθμη λειτουργία όλων των υπολοίπων δομών της πόλης, σας ανακοινώνουμε ότι για μικρό χρονικό διάστημα, αναστέλλεται η εξυπηρέτηση με τη φυσική παρουσία των πελατών.

Η εξυπηρέτηση των πελατών μας μπορεί να γίνεται τηλεφωνικά με τους εξής τρόπους:

  1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500  ( ή  2111900500 ) όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.

2.Στα τηλέφωνα:

Τηλεφωνικό Κέντρο

2431028263 2431025581

Εξυπηρέτηση πελατών                                                                            

2431027262 2431028263 εσωτ. 223 2431025581 εσωτ. 223

Γραμματεία

2431020633 2431028263 εσωτ. 260 2431025581 εσωτ. 260

τις ώρες από 07:00 έως 15:00

 

  1. Στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ Τηλ: 24320 22300 όλο το εικοσιτετράωρο 7 ημέρες την εβδομάδα.

2.Στα τηλέφωνα:

Τηλεφωνικό Κέντρο

24320 23333

Εξυπηρέτηση πελατών                                                                            

24320 223333

Γραμματεία

24320 223333  τις ώρες από 07:00 έως 15:00

Σημειώνεται ότι:

  • Για την περίπτωση που για την εξυπηρέτησή σας απαιτείται φυσική παρουσία, τότε παρέχεται η δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στις εγκαταστάσεις μας, για την αποφυγή συνωστισμού και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του κοινού.
  • Για την περίπτωση βλάβης – εκτός από το 11500 – μπορείτε να δηλώσετε το πρόβλημα ηλεκτροδότησης τους ακινήτου σας και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (deddie.gr).

 

Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας της Μονάδας μας.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης