Τοπικά

Ενημέρωση από το Δήμο Τρικκαίων για όσους είχαν προβλήματα με το σεισμό

trikalavoice.gr

Σε κάθε πολίτη των Τρικάλων που τηλεφώνησε ή επικοινώνησε με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Δημότη («20000») για τον σεισμό της 3η Μαρτίου 2021, ο Δήμος Τρικκαίων θα παρέχει προσωποποιημένη ενημέρωση. Πρόκειται για τα νέα δεδομένα που προέκυψαν, μετά την οριοθέτηση του Δήμου –και όλου του νομού – ως σεισμόπληκτων περιοχών και τις πιθανότητες να χρηματοδοτηθεί κάποιος/α για επισκευή κτίσματος.
Η ενημέρωση θα γίνεται όλο το επόμενο διάστημα, με προσωπικά τηλεφωνήματα, ενώ σχετικό υλικό θα αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κάθε τρικαλινού πολίτη που επικοινώνησε με το «20000».
Σημειώνεται ότι οι σχετικές αρμοδιότητες για εκτιμήσεις και αποζημιώσεις δεν ανήκουν στον Δήμο, αλλά στο Υπουργείο Μεταφορών.

Η ενημέρωση του Δήμου Τρικκαίων αναφέρει:

  1. Από τις 2 Ιουνίου 2021 με υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 2094/29-5-2021, τ. Β) όλος ο Δήμος Τρικκαίων και ο νομός Τρικάλων οριοθετήθηκαν ως σεισμόπληκτες περιοχές.
  2. Επομένως, είναι δυνατή η χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την επισκευή κτηρίου που πιθανώς επλήγη από τον σεισμό, έχοντας υποστεί ζημιές.
  3. Η σχετική αρμοδιότητα για υποβολή αίτησης ΔΕΝ ανήκει στον Δήμο Τρικκαίων αλλά στο αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών.
  4. Ανεξαρτήτως του εάν τα κλιμάκια του Υπουργείου επιθεώρησαν ή όχι μέχρι σήμερα το κτήριο, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αίτημα για αποκατάσταση των ζημιών.
  5. Εάν το κτήριο δεν επιθεωρήθηκε, θα προηγηθεί αυτή η ενέργεια από τα κλιμάκια του Υπουργείου, κατά την εξέταση του αιτήματος
  6. Οι πολίτες με μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα παραλαμβάνουν τα έγγραφα (ΦΕΚ) από τον Δήμο Τρικκαίων για πρόσθετη ενημέρωσή τους και μελέτη.
  7. Η διεύθυνση αυτή θα δηλώνεται στον υπάλληλο του «20000» που θα τηλεφωνεί σε κάθε πολίτη όλο το επόμενο διάστημα.
  8. Επίσης οι πολίτες θα παραλαμβάνουν αριθμούς τηλεφώνων και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με αρμόδιους στο Υπουργείο Υποδομών
  9. Εάν κάποιος/α δεν έχει email ή δεν μπορεί να κάνει τη σχετική διαδικασία της αίτησης, μπορεί να απευθυνθεί σε κοντινό του πρόσωπο ή σε επαγγελματία.
  10. Εάν κάποιος δεν έχει email ή δεν επιθυμεί ανάθεση σε κοντινό του πρόσωπο ή σε επαγγελματία, οι υπάλληλοι του «20000» θα δίνουν τηλεφωνικώς τα στοιχεία επικοινωνίας του Υπουργείου Υποδομών για απ’ ευθείας επικοινωνία των πολιτών.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης