Τοπικά

Επερώτηση Χάιδου για το δρόμο που συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Πατουλιά

Ύστερα από επίσκεψη μου, κατόπιν πρόσκλησης των κατοίκων της περιοχής, έγινα αποδέκτης συγκεκριμένων παραπόνων σχετικά με την παλιά οδό Πατουλιάς. Όλοι οι Τρικαλινοί και κυρίως οι μεγαλύτερης ηλικίας γνωρίζουν αυτή την οδό ως σημείο αναφοράς και ως μία οδό που συνέδεε επί χρόνια την πόλη με το χωριό της Πατουλιάς  και όχι μόνο. Συγκεκριμένα οι ηλικιωμένοι κάτοικοι του χωριού ονομάτισαν την οδό Πατουλιάς ως πατουλιόστρατα και μου εξήγησαν με παράπονο και απογοήτευση τη χρησιμότητα αυτής από πολύ παλιά, αλλά και ως τα τελευταία χρόνια . Δυστυχώς ο αυτοκινητόδρομος Ε65 την έκοψε στα δυο και την κατέστησε ανενεργή.

Πιο αναλυτικά οι κάτοικοι μου εξήγησαν πως αυτός ο δρόμος ήταν ιδιαίτερα χρήσιμος για την πρόσβαση από και προς το χωριό, γιατί είχε ελάχιστη κίνηση κάτι που τον καθιστούσε ιδιαίτερα ασφαλή για χρήση ακόμα και με δίτροχα οχήματα μηχανοκίνητα ή και ποδήλατα.

Αντίθετα, τα τελευταία χρόνια  ο Ε65 κατάργησε τη χρήση αυτής της οδού. H μοναδική δίοδος γίνεται πλέον μέσω της οδού Λαρίσης  προς τα χωριά Πατουλιά και Γλίνος.  Φτάνοντας στο Μεγαλοχώρι και  έπειτα  μέσω δύο διαφορετικών εναλλακτικών διαδρομών είτε διασχίζοντας  το χωριό του Μεγαλοχωρίου είτε κατά την είσοδο του χωριού κατευθύνονται στον τελικό τους προορισμό .Σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα των κατοίκων αλλά και της δικής μου προσωπικής αυτοψίας , η διαδρομή, παρότι ως απόσταση δεν είναι πολύ μεγαλύτερη, εν τούτοις η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη μιας και το ήμισυ της απόστασης είναι ο δρόμος που εξέρχεται από τα Τρίκαλα με κατεύθυνση  προς τη Λάρισα και στο υπόλοιπο της διαδρομής η κίνηση είναι  αυξημένη, γιατί το Μεγαλοχωρι είναι μια περιοχή που διαμένουν πάνω από 3000 κάτοικοι. Στο τελευταίο δεδομένο πρέπει να προστεθεί πως καθ όλο το μήκος της διαδρομής  που οδηγεί στο Μεγαλοχωρι δραστηριοποιούνται διάφορες επιχειρήσεις, γεγονός που δημιουργεί μεγαλύτερο φόρτο κυρίως κατά τις εργάσιμες ώρες.

Ένα δεύτερο πολύ σημαντικό πρόβλημα που διαπίστωσα από την κατάργηση της ολοκληρωμένης διόδου της οδού Πατουλιάς από την Ε65, είναι η δραματική υποτίμηση των αγροτεμάχιων που βρίσκονται εκατέρωθεν  του δρόμου, μιας και πλέον  χρησιμοποιείται μόνο από αγροτικά μηχανήματα και οχήματα και φυσικά δεν καταλήγει στον προορισμό του, αλλά τυφλά σταματά και ανακόπτεται η πορεία του στο ύψος του Ε65.

Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα ο κύριος περιφερειάρχης ερωτάται  για τα κάτωθι.

1 Ποια είναι η πρόθεση της περιφερειακής αρχής ώστε να διορθωθεί αυτή η αστοχία που δημιούργησε πρόσθετες επιβαρύνσεις μέσα σ αυτή τη δυσβάστακτη οικονομική κρίση που βιώνει ο αγροτικός πληθυσμός της περιοχής μας;

2 Καθημερινά γινόμαστε μάρτυρες ενός  ρεσιτάλ ανακοινώσεων, κονδυλίων και έργων για την περιφερειακή ενότητα Τρικάλων. Είναι στις προθέσεις σας να προχωρήσετε στην υλοποίηση  μιας υπόγειας διάβασης που θα εξασφαλίσει τη συνέχεια σε αυτή  την ιστορική διαδρομή ;

ΓΙΑΝΝΗΣ Κ. ΧΑΙΔΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΑΠΘ

Μsc.Health care management Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Περιφερειακός Σύμβουλος  Θεσσαλίας.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης