Site icon TrikalaVoice

Μικρή άνοδος στην αγορά των Τρικάλων, την περίοδο των εκπτώσεων

Ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων πραγματοποίησε έρευνα στην αγορά των Τρικάλων για τις θερινές εκπτώσεις για την περίοδο του Ιουλίου.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγιο τηλεφωνικά και μέσω διαδικτύου, με την συμμετοχή 98 επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι τα εξής:

 

Στην ερώτηση πως πήγαν οι εκπτώσεις από την έναρξη τους έως τα τέλη Ιουλίου,

 

Στην ερώτηση σχετικά με το ποιο 10ήμερο των εκπτώσεων ήταν πιο αποδοτικό,

 

Στην ερώτηση ποιος ήταν ο μέσος όρος έκπτωσης στην επιχείρησή τους, το πρώτο εικοσαήμερο των εκπτώσεων,

 

Στην ερώτηση αν ο μέσος όρος τιμής των αποδείξεων είναι μικρότερος ή μεγαλύτερος σε σχέση με πέρυσι,

 

Στην ερώτηση εάν την Κυριακή 14/7 ήταν ανοιχτή η επιχείρηση τους,

 

 

Στην ερώτηση εάν η Κυριακή των θερινών εκπτώσεων βοήθησε την αγορά της πόλης μας,

Τέλος, στην ερώτηση εάν η χρονική περίοδος (55 ημερολογιακές ημέρες) των θερινών εκπτώσεων είναι λογική,

 

Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων-Οικονομικός επόπτης της ΕΣΕΕ Χρήστος Μπλουγούρας «από την έρευνα είναι φανερό πως οι καταναλωτές έχουν διάθεση για αγορές αλλά η αγοραστική τους δυνατότητα είναι ανίσχυρη. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως ο αριθμός των πωλήσεων στις επιχειρήσεις παραμένει σταθερός και με μικρές τάσεις ανόδου αλλά τα ποσά είναι σημαντικά χαμηλότερα σε σχέση με το 2018.

Επιπρόσθετα είναι κοινά παραδεκτό από όλους τους συναδέλφους πως η μεγάλη χρονική διάρκεια των εκπτώσεων και τα δύο 15μερα των ενδιάμεσων εκπτώσεων δεν έχουν βοηθήσει την αγορά καθώς έχουν δώσει λάθος μηνύματα στους καταναλωτές.

Ωστόσο, ο Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων οφείλει να ευχαριστήσει τόσο τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην έρευνα, όσο και το καταναλωτικό κοινό των Τρικάλων που συνεχίζει αδιάκοπα να στηρίζει τις επιχειρήσεις μας, προσφέροντας πολλά στην τοπική οικονομία».

Exit mobile version