Site icon TrikalaVoice

Ομιλία Σ. Παπαδόπουλου στη Βουλή για το ΚΕΘΕΑ

Το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών αποκαλύπτει όλη την αντιφατικότητα της δεξιάς  πολιτικής της ΝΔ, αλλά και τις κεντρικές επιδιώξεις της. Ρυθμίζει θέματα αναγκαία προς αντιμετώπιση, με επιλογές που συμφωνούμε, θέματα που διαφωνούμε με τις επιλογές που κάνει η Κυβέρνηση  ή κάναμε τις παρατηρήσεις μας –  ακούσαμε και συγκεκριμένες προωθητικές προτάσεις που έγιναν στην ακρόαση Φορέων – αλλά και στις συνεδριάσεις των Επιτροπών Οικονομικών και Κοινωνικών Υποθέσεων. Κυρίως όμως, κάνει αυταρχικές παρεμβάσεις σε ζητήματα που αποκαλύπτουν τις ιδεολογικοπολιτικές αγκυλώσεις – εμμονές της ΝΔ και τις πρακτικές οικοδόμησης – επανίδρυσης του γαλάζιου « λουδοβίκειου» κράτους, χαρακτηριστικές στον νόμο για το επιτελικό κράτος και τώρα στις ρυθμίσεις για την κατάργηση του αυτοδιοίκητου του ΚΕΘΕΑ.

Το κύριο πρόβλημα της ΝΔ είναι ότι την ενοχλούν οι διαδικασίες αυτοδιοίκησης – αυτοδιαχείρισης των Κοινωφελών Οργανισμών, την ενοχλεί η φιλοσοφία της λειτουργίας του ΚΕΘΕΑ.  Θέλει  Διοικήσεις όπως αυτές που υπήρχαν στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Διοικήσεις που να αποτελούν « το μακρύ χέρι» της διαπλεκόμενης εξουσίας,  όπως είχε καταγγείλει για το ΚΕΕΛΠΝΟ η πρώην πρόεδρός του κ. Τζένη Κρεμαστινού. Αποδείχθηκε όμως, ότι και με ελεγχόμενες κομματικά  Διοικήσεις, δεν διασφαλίζεται η χρηστή διαχείριση, η εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία, που επικαλείται η ΝΔ ως πρόθεση της νομοθέτησής της. Στο ΚΕΕΛΠΝΟ έγιναν όργια διασπάθισης του δημοσίου χρήματος και παρά τις έγκαιρες επισημάνσεις από την πρώην υφυπουργό Υγείας της Κυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, την κ.Φωτεινή Σκοπούλη, συνεχίστηκε να διανέμεται αφειδώς μαύρο χρήμα προς « ημετέρους», ύψους πολλών εκατομυρίων ευρώ.  Το ίδιο έγινε και στο « ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ», παρά τον διορισμό από τις Κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ 3 μελών στο ΔΣ. Το ίδιο έγινε συνολικά στο χώρο της Υγείας και του Φάρμακου με διοικήσεις που διόριζε η ΝΔ και με Υπουργούς δικούς της.  Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου έγινε την 30/9/2019, αρκετά πριν δημοσιοποιηθούν οι Εκθέσεις οικονομικών αταθσαλιών στο ΚΕΘΕΑ από την Ομάδα Εργασίας και το ΓΛΚ.

Τίποτε δεν διασφαλίζει ότι με τον εκλεκτό σας Χρήστο Λιάπη ως πρόεδρο του ΚΕΘΕΑ και τα άλλα διορισμένα από σας μέλη του ΔΣ, θα υπάρξουν συνθήκες χρηστής διοίκησης και διαχείρισης, θα υπάρξει καλύτερη αξιοποίηση των 20 εκατ. ευρώ με τα οποία χρηματοδοτείται το ΚΕΕΛΠΝΟ από το Υπουργείο Υγείας, θα υπάρξει καλύτερη αντιμετώπιση των απαράδεκτων φαινομένων που εντοπίστηκαν στις Εκθέσεις της Ομάδας Εργασίας και του ΓΛΚ, από την αντιμετώπιση που θα έκανε το νέο ΔΣ το οποίο θα εκλέγονταν από τη Γενική  Συνέλευση του ΚΕΘΕΑ. Και είναι εξοργιστικό να συγκρίνετε κύριε Κικίλια τα προσόντα του εκλεκτού σας, με εκείνα των καταξιωμένων Προέδρων που ηγήθηκαν του αυτοδιοίκητου ΚΕΘΕΑ στα 36 χρόνια λειτουργίας του και ειδικά με τα προσόντα της πρώην Προέδρου του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου, η οποία επι 15 χρόνια συμμετείχε στην διαμόρφωση της ολιστικής στρατηγικής του ΚΕΘΕΑ για την πρόληψη – την απεξάρτηση – την θεραπεία – την επανένταξη.

Στα θέματα που έπρεπε να ρυθμιστούν βρίσκουμε :

–          ΑΡΘΡΟ 1. Ρυθμίζει την απαλλαγή από την υποχρέωση απόδοσης του φόρου διαμονής στις υπόχρεες επιχειρήσεις που είχαν συμβληθεί με την Εταιρεία ’ ΤΟΜΑΣ ΚΟΥΚ ΓΚΡΟΥΠ‘  και την αναστολή καταβολής του ΦΠΑ στις πληγείσες επιχειρήσεις. Συμφωνούμε.  Όμως οι προστατευτικές ρυθμίσεις του άρθρου 10  για τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις που συνδέονται με την ‘ ΤΟΜΑΣ ΚΟΥΚ‘ δεν είναι ολοκληρωμένες. Για να διασφαλιστούν οι εργαζόμενοι, θα έπρεπε να προβλέπεται ότι οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους εργοδότες να εφαρμόζονται μόνον όταν δεν εκκρεμεί πληρωμή δεδουλευμένων. Ελπίζουμε να αποδεχθείτε τις βελτιωτικές προτάσεις των Φορέων των Εργαζομένων αλλά και των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Γιαυτό ψηφίζουμε ΠΑΡΩΝ στο άρθρο 1 και ΝΑΙ στο άρθρο 10.

–          ΑΡΘΡΟ 2. Κυρώνει τη ΠΝΠ « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών, Οικονομικών και Υγείας. Προβλέπει :

–          Α) Την ακύρωση δημοπρασίας προθεσμιακών προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας  που είχε προγραμματιστεί για την 16-10-19 από την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας και την επιτάχυνση έναρξης λειτουργίας της Ενεργειακής Χρηματοπιστωτικής Αγοράς, μετά την κατάργηση του μηχανισμού πώλησης ηλεκτρικής ενέργειας από τη ΔΕΗ, μέσω δημοπρασιών ΝΟΜΕ, οι οποίες είχαν επιβληθεί από τους δανειστές στη Κυβέρνηση Σαμαρά. Συμφωνούμε με την κατάργηση των δημοπρασιών ΝΟΜΕ. Διαφωνούμε όμως με τον συνολικό σχεδιασμό της ΝΔ για την ΔΕΗ, έναν σχεδιασμό ιδιωτικοποιήσεων Δικτύων Διανομής – Υδροηλεκτρικών Έργων – του ΔΕΔΗΕ – του ΑΔΜΗΕ. Πληροφορηθήκαμε ότι ο Υπουργός Ενέργειας κ.Χατζηδάκης θα επισκεφθεί το ΥΗΕ Μεσοχώρας για να επιταχύνει την αποπεράτωσή του και την απόδοσή του σε λειτουργία. Ελπίζουμε να γίνει επιτέλους η αξιοποίηση των 500 εκατ. ευρώ που δαπανήθηκαν έως τώρα και να υπάρχει ικανοποιητική πρόταση για την αποζημίωση των κατοίκων που απομακρύνονται με την αναγκαστική απαλλοτρίωση των ιδιοκτησιών τους. Σημειώνουμε ακόμη ότι η αύξηση των λογαριασμών της ΔΕΗ ήταν αναίτια και έχει επιβαρύνει τα ελληνικά νοικοκυριά.

–          Β) Την κύρωση παράτασης της προθεσμίας θέσης λειτουργίας παλιών έργων παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ που έχουν συνάψει Σύμβαση Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας, ώστε να δοθεί ευκαιρία να υλοποιηθούν, προς όφελος και της τοπικής οικονομίας. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

–          Γ) Την παράταση της προθεσμίας προσαρμογής των Δασικών Συνεταιριστικών Οργανώσεων στις διατάξεις του Νόμου 4423 του 2016, για την απόκτηση της ιδιότητας δασεργάτη, για τη συμπλήρωση του αριθμού μελών στους 21, για την προσαρμογή των καταστατικών, για την εκλογή ΔΣ, για την εγγραφή στο Μητρώο. Η παράταση δίνεται μέχρι την 31-3-2020 και ουσιαστικά επιβραβεύει όσους δεν είχαν συμμορφωθεί. Δεν συμφωνούμε.

–          Δ) Την παράταση της αναστολής έκδοσης οικοδομικών αδειών, εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών, στον Υμηττό. Συμφωνούμε.

–          Ε) Την διοίκηση, διαχείριση και λειτουργία των κοινοχρήστων χώρων του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, πρίν τη παράδοσή τους στην κοινή χρήση. Ουσιαστικά αναβάλλεται για πολλά χρόνια ο κοινόχρηστος χαρακτήρας των εγκρινόμενων στο Σχέδιο Πόλης χώρων και αποδίδονται στην επενδυτική Ανώνυμη Εταιρεία. ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ. Ακούσαμε διαβεβαιώσεις από τον αρμόδιο Υπουργό κ.Οικονόμου για παραχώρηση των κοινόχρηστων χώρων στην Αυτοδιοίκηση. Αναμένουμε τις τελικές επιλογές της Κυβέρνησης και αποδείξεις  αν γίνονται αποδεκτές οι επισημάνσεις της ΓΣ του Τμήματος Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ.

–          ΣΤ) Την παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης για ρύθμιση οφειλών προς Δήμους και νομικά τους πρόσωπα, μέχρι την 31-12-2019. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

–          Ζ) Την αναστολή καταβολής ΦΠΑ για τις πληγείσες επιχειρήσεις από την πτώχευση της ΤΟΜΑΣ ΚΟΥΚ. Συμφωνούμε.

–          Η) Την κύρωση της ΠΝΠ « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας» για την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟΥ του ΚΕΘΕΑ που δημοσιεύτηκε την 30/9/2019, δηλαδή πριν ανακοινωθούν οι Εκθέσεις της Ομάδας Εργασίας και του ΓΛΚ. ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ με τις διατάξεις  που καταργούν το αυτοδιοίκητο του ΚΕΘΕΑ. Το ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ είχε κατοχυρωθεί από την ίδρυσή του με τον Νόμο 1729/87 και είχε τεθεί υπο την εποπτεία του Υπουργείου Υγείας το 2003 επι υπουργίας Κώστα Στεφανή, με ρητή αναφορά στο αυτοδιοίκητο του χαρακτήρα του και στον τρόπο εκλογής του ΔΣ από τη Γενική Συνέλευση. Στην Γενική Συνέλευση συμμετέχουν οι εργαζόμενοι, τα μέλη επανένταξης και μέλη των οικογενειών τους, καθώς και καταξιωμένα πρόσωπα της κοινωνίας που έχουν διατελέσει μέλη του ΔΣ του ΚΕΘΕΑ. Η φιλοσοφία αυτή για την αυτοδιαχείριση του ΚΕΘΕΑ επιβεβαιώθηκε και το 2013 στον Νόμο 4139/2013.

–          ΑΡΘΡΟ 3. Κυρώνει την ΠΝΠ « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Υγείας» με τις διατάξεις για άμεση στελέχωση του ΕΟΔΥ, την υλοποίηση του προγράμματος ΦΙΛΟΣ-2 για ολοκληρωμένη επείγουσα παρέμβαση υγείας στην προσφυγική κρίση, την καταβολή των προβλεπόμενων αποδοχών στους υπαλλήλους του ΕΟΔΥ και του προγράμματος ΦΙΛΟΣ-2. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

Στις Λοιπές Διατάξεις υπάρχουν ρυθμίσεις:

–          ΑΡΘΡΟ 4, για το ΕΙΔΙΚΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ του Κρατικού Προϋπολογισμού. Σύμφωνα με το Προσχέδιο του Προϋπολογισμού στις  δαπάνες υπό κατανομή περιλαμβάνεται και το Ειδικό Αποθεματικό, το οποίο θα τροφοδοτηθεί με πόρους από το τακτικό αποθεματικό, προκειμένου να ενισχυθούν τα Υπουργεία στη διάρκεια του έτους ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν, συμπληρωματικά των εξορθολογισμένων οροφών τους. Ακόμα αναφέρεται ότι το ειδικό αποθεματικό θεσμοθετείται για την διαχείριση δαπανών με στοιχεία αβεβαιότητας (σε ό,τι αφορά το ύψος ή τον χρόνο πραγματοποίησης), με τη συνεργασία Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και Υπουργείων στη διάρκεια του έτους. Στην αιτιολογική αναφέρεται ότι με τον τρόπο αυτό παρέχεται ένα πρόσθετο εργαλείο κατά το στάδιο κατάρτισης του Π/Υ, για τη ρεαλιστικότερη αποτύπωση των δαπανών των φορέων, προκειμένου να διευκολύνεται η απρόσκοπτη εν γένει λειτουργία τους. Η προτεινόμενη διάταξη προβλέπει την εγγραφή πίστωσης στον π/υ του Υπουργείου Οικονομικών πίστωσης ως Ειδικό Αποθεματικό που δεν μπορεί να υπερβαίνει το 50% της πίστωσης για αποθεματικό στο υπουργείο οικονομικών, για την κάλυψη σημαντικών και επειγουσών δαπανών. Το ήδη υπάρχον αποθεματικό είναι για την κάλυψη σημαντικών, άμεσων, αναπόφευκτων και επειγουσών δαπανών-(!!). Το όριο  του ύψους των πιστώσεων για το σύνολο των  2 αποθεματικών παραμένει στο ύψος που ήταν το ήδη υπάρχον αποθεματικό. Επιπλέον, η χορήγηση πίστωσης από το αποθεματικό, θα  πραγματοποιείται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, μετά από αιτιολογημένη πρόταση του αρμόδιου διατάκτη. Θέσαμε τα εξής ερωτήματα:

1.      Με ποιο τρόπο διευκολύνεται η απρόσκοπτη λειτουργία των υπουργείων, όταν σε περίπτωση που οι μειωμένες πιστώσεις δεν επαρκούν, πρέπει να τους χορηγηθούν από το Υπουργείο Οικονομικών με τη διαδικασία του ειδικού αποθεματικού; Στο Υπουργείο Υγείας π.χ. πως ρυθμίζονται οι ήδη ανεπαρκείς πιστώσεις για λειτουργικά έξοδα ;

2.      Το ανώτατο όριο των δύο αποθεματικών θα είναι επαρκές για να καλύψει τις δαπάνες σε περίπτωση μιας πραγματικά μη προβλεπόμενης κατάστασης π.χ. σεισμός; Και στην περίπτωση αυτή υπάρχει ρεαλιστική πιθανότητα να δοθούν χρήματα στα υπουργεία που δεν έχουν επαρκείς πιστώσεις;

3.      Εάν το ζητούμενο είναι η ρεαλιστική πρόβλεψη των δαπανών, γιατί γίνεται με τρόπο που φαίνεται να θέτει σε κίνδυνο τη ομαλή λειτουργία των υπουργείων;

4.      Μήπως υπάρχει επιλογή για περαιτέρω περικοπή δαπανών;

Επιφυλασσόμαστε μέχρι  να απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα

 

–          ΑΡΘΡΟ 5,  για την ΕΛΣΤΑΤ

Με την προτεινόμενη διάταξη δύνανται να καταβληθούν δεδουλευμένες υπερωρίες. Είναι θετική ρύθμιση και την υπερψηφίζουμε.

 

 

–          ΑΡΘΡΟ 6. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ  των φυσικών προσώπων που διαμένουν προσωρινά εκτός της Περιφερειακής Ενότητας που βρίσκεται η κύρια κατοικία του για επαγγελματικούς λόγους. Προβλέπει την διεύρυνση της έννοιας των πιστωτών που κατέχουν απαιτήσεις, την προστασία του συνόλου της κατοικίας , την δυνατότητα συνυποβολής της αίτησης από όλους τους συγκυρίους, την προθεσμία εντός της οποίας μπορεί να ζητήσει ο πιστωτής από τον οφειλέτη να διαγράψει και να επανυποβάλλει την αίτηση για να γίνουν διορθώσεις… Σε γενικές γραμμές ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ  Όμως επειδή ο Ν.4605/2019 ήταν ένα προσωρινό πλαίσιο, απαιτείται ένα μόνιμο πλαίσιο, συνεκτικό και ενοποιημένο, με δίκαια και εύλογα κριτήρια προστασίας της κύριας κατοικίας, στη λογική διεύρυνσης του Νόμου Κατσέλη 3869/2010, με υιοθέτηση των προτάσεων που ακούσαμε από την ΕΚΠΟΙΖΩ.  Ελπίζουμε να προχωρήσετε στην αποδοχή της πρότασης ότι « σε περίπτωση συγκυριότητας επι της κύριας  κατοικίας στο όριο των 80.000 ευρώ, δεν συνυπολογίζετε το ποσοστό επί της κύριας κατοικίας». ΣΥΜΦΩΝΟΎΜΕ με την τροπολογία που κατέθεσε το ΚΙΝΑΛΛ, η οποία προτείνει : α) την επαναφορά της προστασίας της κύριας  κατοικίας  του Ν.3869/2010 και συγχρόνως την δυνατότητα αξιοποίησης της συνεισφοράς του Δημοσίου του άρθρου 76 του Ν.4605/2019, για τη βελτίωση της ικανότητας αποπληρωμής του οφειλέτη β)  να κατοχυρώνεται το δικαίωμα προαίρεσης του δανειολήπτη στην αγορά του δανείου και να υποχρεώνεται η Τράπεζα πριν τη πώληση του δανείου σε ΌΜΙΛΟ να δώσει στον δανειολήπτη τη δυνατότητα να αγοράσει ο ίδιος το δάνειο.

–          ΑΡΘΡΟ 7. ΤΑΜΕΙΑΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης.  Δίνεται η δυνατότητα να οι φορείς να κρατούν διαθέσιμα και σε μη συστημικά πιστωτικά ιδρύματα μέχρις ενός ορίου. Το ύψος το διαθεσίμων αυτών δεν συνυπολογίζεται στο μέγιστο όριο διαθεσίμων που οι φορείς δύνανται να κρατούν εκτός TSA. Η διάταξη κινείται σε θετική κατεύθυνση. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

 

–          ΑΡΘΡΟ 8. για την κατηγοροποίηση και ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων των Νόμων 3908 του 2011 και 4399 του 2016 με προτεραιότητα περιοχές με ιδιαίτερα γεωγραφικά ή τομεακά γνωρίσματα. ΝΑΙ

–          ΑΡΘΡΟ 9.  για την παράταση της προθεσμίας έναρξης του Προγράμματος του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας του Υπουργείου Παιδείας. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ με τις επισημάνσεις του Προέδρου της ΟΛΜΕ.

–          ΑΡΘΡΟ 10. ΜΕΤΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ « ΤΟΜΑΣ ΚΟΥΚ».  ΝΑΙ συμφωνώντας και με τις συμπληρωματικές προτάσεις των Φορέων των Εργαζομένων.

–          ΑΡΘΡΟ 11.  για τις δαπάνες προμηθειών και υπηρεσιών των Νοσοκομείων – των Μονάδων ΠΦΥ – των ΥΠΕ, προκειμένου να αποζημιωθούν οι προμηθευτές τους. ΝΑΙ

–          ΑΡΘΡΟ 12. για την κατάρτιση – τροποποίηση των Οργανισμών των ΝΠΔΔ του Υπουργείου Υγείας με ΚΥΑ… ΝΑΙ

–           ΑΡΘΡΟ 13.  ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ  ΚΕΘΕΑ

Όλες οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου για το ΚΕΘΕΑ είναι προκλητικά απαράδεκτες. Προκαλούν ρήγμα στη σχέση της Διοίκησης του ΚΕΘΕΑ με το σύνολο των Φορέων που μετέχουν στις Γενικές Συνελεύσεις του ΚΕΘΕΑ. ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.

Οι αναφορές του κ.Κικίλια στις Εκθέσεις της Ομάδας Εργασίας για την αποτίμηση του θεραπευτικού προγράμματος ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ και του Γενικού Λογιστήριου του Κράτους είναι προσχηματικές. Επιχειρούν να δικαιολογήσουν εκ των υστέρων την πολιτική απόφαση της ΝΔ « να άρει την ηγεμονία της Αριστεράς στα ζητήματα της αντιμετώπισης των εξαρτήσεων» – δηλαδή την ολιστική στρατηγική για την πρόληψη, την απεξάρτηση, την θεραπεία, την επανένταξη -, να προωθήσει τις δεξιές αντιλήψεις για την αντιμετώπιση της τοξικοεξάρτησης, να καταργήσει την αυτοδιοίκηση – αυτοδιαχείριση του ΚΕΘΕΑ και να διορίσει κομματικά ελεγχόμενη διοίκηση. Οι καταγγελίες για περίεργες αντιδεοντολογικές συμπεριφορές υπαλλήλων μιάς από τις 110 δομές, για οικονομικές αταθσαλίες, για παράνομες προμήθειες,  για αποφυλάκιση εμπόρων ναρκωτικών που βαπτίζονταν χρήστες, πρέπει να ελεγχθούν από τη Δικαιοσύνη.

Οφείλετε ακόμη να ξεκαθαρίσετε και τα περί αποδοχών του Προέδρου του ΚΕΘΕΑ για τον οποίο δηλώσατε ότι θα είναι άμισθος ενώ το Σ/Ν αναφέρει ότι θα ρυθμιστούν με Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας.

–          ΑΡΘΡΟ 14. Παράταση προθεσμίας για τον Καθορισμό Περιοχών Οργανωμένης Ανάπτυξης Υδατοκαλλιεργειών. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

–          ΑΡΘΡΟ 15. ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ : Χρειάζεται αποσαφήνιση για την εκπροσώπηση της χώρας στις διεθνείς και ευρωπαϊκές διαπραγματεύσεις.  ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.

–          ΑΡΘΡΟ 16. ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΔΑΣΙΚΟΥΣ ΧΑΡΤΕΣ για ένα μήνα. ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ.

–          ΑΡΘΡΟ 17. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Π.Δ. 351/1983 για τις εκλογές στο ΟΕΕ. ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ.

–          ΑΡΘΡΟ 18. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 3528/2007 για την πλήρωση των θέσεων Υπηρεσιακών Γραμματέων. ΝΑΙ

–          ΑΡΘΡΟ 19. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΙΑΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ. ΝΑΙ

–          ΑΡΘΡΟ 20. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΡΟΪΣΧΥΟΥΣΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΠΑΡΩΝ

–          ΑΡΘΡΟ 21. ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ. ΝΑΙ

 

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΚΗΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Exit mobile version