Site icon TrikalaVoice

Πρεμιέρα 13 Αυγούστου στο NETFLIX η ταινία που γυρίστηκε στα Τρίκαλα (video)

Υπάρχει μια σκηνή στο «Μπέκετ» του Φερντινάντο Τσίτο Φιλομαρίνο όπου ο πρωταγωνιστής Τζον Ντέιβιντ Ουάσιγκτον –γιος του Ντένζελ Ουάσιγκτον– φθάνει κυνηγημένος στο χείλος ενός απύθμενου γκρεμού. Το άγριο, βραχώδες τοπίο που αντικρίζει μπροστά του, σημαδεμένο από τη λωρίδα ενός χειμάρρου, θα μπορούσε να βρίσκεται σε διάφορα μέρη του κόσμου, το δικό μας μυαλό ωστόσο πηγαίνει κατευθείαν στην Ηπειρο. Εναν τόπο σκληρό και άχρονο, όπου η φύση επιβάλλεται κάνοντας πολλές φορές τις ανθρώπινες περιπέτειες να μοιάζουν μικρές και ασήμαντες.

«Στην ταινία βλέπεις την ομορφιά του τοπίου. Με έναν τρόπο δίνει τον ρυθμό της ελπίδας στον ήρωα, ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις. Το Τσεπέλοβο είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου τοποθεσίες. Η φύση είναι τόσο όμορφη εκεί και οι άνθρωποι τόσο ευγενικοί», παρατηρεί ο Αφροαμερικανός ηθοποιός, ο οποίος βλέπει διαρκώς τις «μετοχές» του να ανεβαίνουν τα τελευταία χρόνια, με βασικούς ρόλους σε ταινίες όπως η «Παρείσφρηση» του Σπάικ Λι και το «Malcolm and Marie» του Netflix. Η δημοφιλής διαδικτυακή πλατφόρμα βρίσκεται πίσω και από το «Μπέκετ», το οποίο μάλιστα αποτελεί την πρώτη δική της παραγωγή που έχει γυριστεί εξ ολοκλήρου στη χώρα μας. Για το ίδιο το περιεχόμενο του φιλμ προς το παρόν δεν μπορούμε να αποκαλύψουμε πολλά, πέραν του ότι πρόκειται για μια κλασική ιστορία καταδίωξης με πρωταγωνιστή έναν Αμερικανό τουρίστα, ο οποίος έπειτα από ένα τραγικό ατύχημα γίνεται στόχος ενός ανελέητου ανθρωποκυνηγητού με έντονες πολιτικές προεκτάσεις.

Η ταινία ξεκινά με στιγμές ξεγνοιασιάς στους χειμωνιάτικους Δελφούς. (Φωτ. NETFLIX)

«Το “Μπέκετ” έχει να κάνει με έναν καθημερινό άνθρωπο που, ενώ είναι σε διακοπές στην Ελλάδα, βρίσκεται ξαφνικά στο επίκεντρο μιας τρομερής συνωμοσίας», σημειώνει σε τρέιλερ, που κυκλοφόρησε χθες στο YouTube, ο σκηνοθέτης Φερντινάντο Φιλομαρίνο. Εκτός του Ουάσιγκτον, στην ταινία συμμετέχουν επίσης η βραβευμένη με Οσκαρ Αλίσια Βικάντερ («Το κορίτσι από τη Δανία»), η Βίκι Κριπς («Αόρατη κλωστή») αλλά και αρκετοί γνωστοί Ελληνες ηθοποιοί, όπως ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, η Λένα Κιτσοπούλου και ο Μάκης Παπαδημητρίου, σε δεύτερους ρόλους.

Αυτό φυσικά που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για εμάς είναι οι τοποθεσίες στις οποίες είναι γυρισμένη η ταινία. Ξεκινώντας από τους χειμωνιάτικους Δελφούς, φθάνουμε στην Καλαμπάκα, στα Ιωάννινα, στο Μέτσοβο και στον ποταμό Αραχθο, πριν κατηφορίσουμε μέσω της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου προς την Αθήνα, όπου κλιμακώνεται και η δράση. «Εξερευνήσαμε λιγότερο γνωστές περιοχές της Ελλάδας· το τοπικό συνεργείο μάς βοήθησε πολύ να τις βρούμε, καθώς και στη συνέχεια να καταλάβουμε πώς να τις αποτυπώσουμε σωστά στον φακό», λέει στο τρέιλερ στο YouTube ο Φιλομαρίνο.

Γυρίσματα, μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκαν και μέσα στους συρμούς του Ηλεκτρικού. (Φωτ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΚΟΥΛΙΔΗΣ / NETFLIX)

Μαζί του συμφωνεί και ο Πάνος Κορώνης, ο οποίος υποδύεται τον διεφθαρμένο αξιωματικό της αστυνομίας που καταδιώκει τον Μπέκετ: «Βλέπεις μια άλλη πλευρά της Ελλάδας, εκείνη του ορεινού τοπίου, των βουνών. Και αυτή προσφέρεται πολύ για κινηματογραφικά σκηνικά. Θα ήταν πάντως σχεδόν αδύνατο να γυρίσουμε εκεί δίχως τη συνεργασία και τη φιλοξενία των ντόπιων». Πράγματι, εδώ δεν υπάρχει η κλασική καρτποσταλική εικόνα της Ελλάδας, με τα νησιά και τον ήλιο, που είναι περισσότερο διαδεδομένη στο εξωτερικό. Αντιθέτως, έχουμε τοπία βουνίσια και φθινοπωρινά/χειμωνιάτικα, πριν καταλήξουμε σε μια Αθήνα που «χορεύει» στον ρυθμό των κοινωνικών εντάσεων.

Ο σκηνοθέτης Φερντινάντο Τσίτο Φιλομαρίνο. (Φωτ. ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΚΟΥΛΙΔΗΣ / NETFLIX)

Κι εκεί όμως δεν θα δούμε την Ακρόπολη και το Μοναστηράκι, αλλά τα γκράφιτι του Μεταξουργείου, τη γέφυρα του Πουλόπουλου στα Πετράλωνα και το Σύνταγμα να φλέγεται από βίαιες διαδηλώσεις. «Είχε ενδιαφέρον από μόνο του να βρίσκεται κανείς στην Αθήνα κι επιπλέον να σε κυνηγούν μέσα σε μια τέτοια πόλη. Είμαι υπερήφανος για το πώς αποτυπώθηκε η Ελλάδα στην ιστορία μας», σημειώνει ο Τζον Ντέιβιντ Ουάσιγκτον.

Το «Μπέκετ» θα είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Netflix από τις 13 Αυγούστου.

Kathimerini.gr

Exit mobile version