Site icon TrikalaVoice

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Τρικάλων σε Πρόγραμμα Erasmus+ KA229 «SENse»

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ 2018: «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων» – ΚΑ229, με τίτλο «Let’s make SENse of school»,  πραγματοποιήθηκε η 1η διακρατική συνάντηση στο Szemud της Πολωνίας από 3-12-2018 έως 7-12-2018. Το σχολείο της Πολωνίας είναι και ο συντονιστής του προγράμματος. Εκπαιδευτικοί από έξι ευρωπαϊκές χώρες (Πολωνία, Σουηδία, Λιθουανία, Ρουμανία, Ελλάδα και Τουρκία) συναντήθηκαν με σκοπό να συνεργαστούν, να επιμορφωθούν και να οργανώσουν τα επόμενα στάδια για την υλοποίηση του προγράμματος. Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Τρικάλων  εκπροσωπήθηκε από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου: Νταφούλη Ματίνα  (Συντονίστρια προγράμματος), Παπανικολάου Σωτηρία (Διευθύντρια σχολείου), Ζαρούλα Αργυρώ (καθηγήτρια πληροφορικής) και Κάκια Δήμητρα (καθηγήτρια μαθηματικών).

Τα σχολεία που συμμετέχουν στη σύμπραξη είναι:

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η αύξηση της ικανότητας των εκπαιδευτικών μέσω της ανταλλαγής εμπειριών, μεθόδων και τρόπων συνεργασίας με τους μαθητές σχετικά με τις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ). Επιπλέον, το σχέδιο θα παροτρύνει όλους τους εταίρους να αξιοποιήσουν τα εργαλεία επικοινωνίας και διδασκαλίας ΤΠΕ.

Κατά την έναρξη της πρώτης συνάντησης ο συντονιστής της κάθε χώρας παρουσίασε το σχολείο του, την πόλη του καθώς και πληροφορίες για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας του.

Στον παρακάτω σύνδεσμο φαίνεται η παρουσίαση του σχολείου μας :

https://prezi.com/view/MOicDKWORbpKebZJOByD/

 

Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν για το εκπαιδευτικό σύστημα της Πολωνίας και ξεναγήθηκαν στις κτιριακές εγκαταστάσεις του σχολείου υποδοχής. Επίσης παρακολούθησαν σεμινάριο σχετικό με το πως θα ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση ενός μαθητή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) και υλοποίησαν αντίστοιχες εργασίες. Επιπλέον δόθηκε η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να παρακολουθήσουν μαθήματα της ειδικότητάς τους και να ανταλλάξουν καλές πρακτικές με τους εκπαιδευτικούς των άλλων χωρών.

Οι συμμετέχοντες επίσης επισκέφτηκαν, ως μέρος της  εκπαιδευτικής  διαδικασίας των μαθητών με  Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) – μάθηση από την εμπειρία, δυο εκπαιδευτικά κέντρα:

 

 

Η πρώτη συνάντηση ολοκληρώθηκε με την ανταλλαγή απόψεων για τον καθορισμό των επόμενων διακρατικών συναντήσεων καθώς επίσης και για την υλοποίηση των απαραίτητων υποχρεώσεων του κάθε εταίρου.

Exit mobile version