Site icon TrikalaVoice

Τόνωση του τουρισμού στα Τρίκαλα. Οι στόχοι της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Το πλάνο στήριξης και ανάπτυξης του τουρισμού στη Θεσσαλία παρουσιάστηκε χθες το βράδυ στα Τρίκαλα.

Ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας, Γιάννης Μπουτίνας και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος, ως επικεφαλής του Ενιαίου Τουριστικού Φορέα των Τρικάλων, έθεσαν με σαφήνεια τους στόχους για τη νέα χρονιά, οι οποίοι συμπυκνώνονται στους εξής:

–  Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και αύξηση διανυκτερεύσεων σε παράλια  Λάρισας-Πήλιο                               

– Αύξηση διανυκτερεύσεων σε Μετέωρα –Λίμνη Πλαστήρα                                    

-Εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε Όλυμπο – ορεινά Καρδίτσας – ορεινά Τρικάλων                                       

– Νέες κατηγορίες τουριστών  στη Θεσσαλία

Χώρες στόχευσης και κατηγορίες τουριστών

– Γερμανία  adults 50+   

–    Γαλλία   adults 50+    

–   Ρωσία  μαθητικά groups     

–      Ισραήλ  youth + adults     

–    Κορέα – Ιαπωνία-  Κίνα γενικού τουρισμού    

–   Ολλανδία εναλλακτικές μορφές

Όλα τα παραπάνω στηρίχθηκαν στα συμπεράσματα και την ανάλυση του Τουριστικού Βαρόμετρου , μελέτη που εκπονήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και θα αποτελεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού Θεσσαλίας για τα επόμενα χρόνια

Η μελέτη έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος μετρητικών εργαλείων για την αποτίμηση του Τουριστικού Προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στο πλαίσιο της δημιουργίας του Τουριστικού Βαρόμετρου Θεσσαλίας (Thessaly Tourism Barometer – TTB).

Το προτεινόμενο σύστημα μετρητικών εργαλείων θα τροφοδοτεί με πρωτογενή δεδομένα τους δείκτες αποτίμησης του τουριστικού προϊόντος που περιγράφονται στην ενότητα «Μελέτη Δεικτών για την Αποτίμηση του Τουριστικού Προϊόντος» και θα καλύπτει τις βασικές πηγές συλλογής στοιχείων και ποσοτικών δεδομένων (επισκέπτες της Περιφέρειας Θεσσαλίας και επαγγελματίες/επιχειρήσεις του κλάδου του Τουρισμού στην Περιφέρεια Θεσσαλίας).

Τα βασικότερα συμπεράσματα ήταν :

–  Προσανατολισμός στη διεύρυνση της θερινής τουριστικής περιόδου                                                                                             

–  Η Θεσσαλία ως προορισμός Σαββατοκύριακου   Δημιουργία ανταγωνιστικών τουριστικών πακέτων για τους προορισμούς της Θεσσαλίας                                                            

–  Δημιουργία Κέντρου Υποστήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων σε θέματα μάρκετινγκ και ψηφιακών εργαλείων προώθησης                         

– Εκπόνηση Προγραμμάτων Κατάρτισης, των ιδιοκτητών και των εργαζομένων στις τουριστικές επιχειρήσεις                          

– Διατήρηση και αύξηση της διαθεσιμότητας των προγραμμάτων ενίσχυσης των τουριστικών επιχειρήσεων για τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεών τους.                                                                          – “Κάθε επίσκεψη, μια διαφορετική εμπειρία”                      

–   Δημόσιες υποδομές

Με βάση όλα τα παραπάνω σχεδιάσαμε το φετινό πλάνο τουριστικής προβολής έχει ως εξής:

ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Στο εξωτερικό ( 13

 

Στην Ελλάδα (4)

 

 

ROADSHOWS (3 )

 

Τα roadshows εμπεριέχουν α) παρουσίαση των τουριστικών προορισμών σε προσκεκλημένους tour operators και κοινό σε προεπιλεγμένο χώρο , β) διοργάνωση Β2Β , γ) παρουσίαση θεσσαλικών προιόντων  και γευσιγνωσία , δ) γαστρονομικές συνταγές και άλλες δράσεις ανάλογα με το κοινό .

ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

Ο Γιάννης Μπουτίνας υπογράμμισε ότι «εμείς σαν Περιφέρεια αναλαμβάνουμε όλες τις πρωτοβουλίες, δημιουργούμε τις υποδομές και σας εξασφαλίζουμε τις συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Καλούμε όλους τους επαγγελματίες του χώρου να συμμετάσχουν ενεργά στο φετινό πρόγραμμα και είμαστε στη διάθεση όλων για μια γενικότερη διαβούλευση και συζήτηση πάνω στο επόμενο πρόγραμμα 2021».

Exit mobile version