Ροή Τοπικά

EUROBANK: “Προσοχή σε νέες προσπάθειες υποκλοπής κωδικών των πελατών”

Εξακολουθούν τα απατηλά μηνύματα τραπεζών σε πελάτες στα Τρίκαλα.

Μάλιστα αυτές τις μέρες η EUROBANK ενημέρωσε με μήνυμα τους πελάτες της ότι βρίσκονται σε εξέλιξη “προσπάθειες εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails και SMS) Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι έχει υποπέσει στην αντίληψή μας πως τρίτα πρόσωπα, με κακόβουλες προθέσεις, αποστέλλουν μηνύματα με email ή SMS προς πελάτες μας τα οποία προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι προέρχονται από την Eurobank Α.Ε. και χρησιμοποιώντας τα να υποκλέψουν προσωπικά τους στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης στο e-Banking. Τα απατηλά αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα παρουσιάζουν μία έκτακτη κατάσταση (π.χ. «ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί αν δεν κάνετε αμέσως…» ή «η κάρτα σας έχει μπλοκαριστεί και πρέπει να …» ή «το κινητό σας τηλέφωνο δεν έχει επιβεβαιωθεί και …») και προτρέπουν τους πελάτες να ακολουθήσουν συνδέσμους (links) σε κακόβουλο ιστότοπο (site) και ακολούθως να καταχωρήσουν εκεί ευαίσθητα δεδομένα τους για να αρθεί η κατάσταση ανάγκης. Συνιστούμε στους πελάτες μας να μην ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους, να μην καταχωρούν κανένα από τα στοιχεία τους και να διαγράφουν αμέσως τα κακόβουλα αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα. Σε περίπτωση που ακολουθήσατε ένα τέτοιο σύνδεσμο και καταχωρήσατε δεδομένα σας στον κακόβουλο ιστότοπο παρακαλούμε επικοινωνήστε αμέσως με το Europhone Banking στο 210 95 55 000”.

 Θες να μαθαίνεις πρώτος τα νέα από το TrikalaVoice.gr;

  Κάνε λήψη από το App Store
  Διαθέσιμο στο Google Play
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram
  Ακολούθησε μας στο Twitter

Διαβάστε επίσης